Guerilla zhrnula najväčšie problémy v PC verzii Horizon Zero Dawn |
Horizon: Zero Dawn nebude mať práve najideálnejší štart na PC.
Guerrilla práve na Steame zhrnula problémy, ktoré hra má ich prichádzajúci Horizon: Zero Dawn. Aj keď uviedli len tie najväčšie problémy. Nakoniec je to konzolová firma patriaca pod Sony a toto je ich prvý launch PC hry.
Konkrétne upozorňujú na:
- Hra si pred spustením bude okolo 15 minút kompilovať shadery, ale nekontroluje si miesto na disku, tu rátajte, že potrebujete 2GB miesta.
- Anisotropic Filtering nefunguje, je to ich priorita pri fixovaní chýb
- Niektoré počítače môžu mať sekanie počas - prechodu svetom, updatovania UI, updatovania questov, alebo zmeny kamier v prestrihových scénach, rovnako to majú medzi prioritami
- Niektoré animácie sú dizajnované len na 30 fps a pri vysokom framerate to môže byť viditeľný rozdiel. Už skúmajú, ako to upraviť.
Moje dojmy z technickej stránky sme si zhrnuli včera, kde som spomenul, že prekvapivo Death Stranding ide na ich rovnakom engine oveľa stabilnejšie. Na druhej strane Kojimovci majú reálne skúsenosti s vydávaním hier na PC, aj keď je otázne, prečo si tieto veci Guerrilla od nich nezistila.
Uvidíme, v akom stave bude hra v piatok pri vydaní a aké budú reakcie hráčov hlavne na technickú stránku. Samotná hrateľnosť je decentná assassinovská, aj keď čakajte dosť pomalý spád.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nvidia predstavila RTX 5070, RTX 5070ti, RTX 5080 a RTX 5090 grafické karty 378
- Mega zľavy začínajú 39
- Alza spustila nové zľavy 8
- Objavil sa záber z preview verzie GTA VI priamo z kancelárií Rockstaru 23
- Spotreba RTX 5080 a RTX 5090 upresnená 196
- Fanúšikovský NFS Underground 2 remake na Unreal engine 5 dostal demo 46
- Filmy a seriály v roku 2025 44
- Čínska firma predstavila dosku s 1500W 50-pinom, aby PC nepotrebovalo žiadne káblo 33
- Prvý pohľad na RTX 5090 grafickú kartu 124
- Prvá cenovka RTX 5080 grafiky z obchodov ukazuje cenu a naznačuje DLSS4 212 zobraziť viac článkov >