Guerilla zhrnula najväčšie problémy v PC verzii Horizon Zero Dawn |
Horizon: Zero Dawn nebude mať práve najideálnejší štart na PC.
Guerrilla práve na Steame zhrnula problémy, ktoré hra má ich prichádzajúci Horizon: Zero Dawn. Aj keď uviedli len tie najväčšie problémy. Nakoniec je to konzolová firma patriaca pod Sony a toto je ich prvý launch PC hry.
Konkrétne upozorňujú na:
- Hra si pred spustením bude okolo 15 minút kompilovať shadery, ale nekontroluje si miesto na disku, tu rátajte, že potrebujete 2GB miesta.
- Anisotropic Filtering nefunguje, je to ich priorita pri fixovaní chýb
- Niektoré počítače môžu mať sekanie počas - prechodu svetom, updatovania UI, updatovania questov, alebo zmeny kamier v prestrihových scénach, rovnako to majú medzi prioritami
- Niektoré animácie sú dizajnované len na 30 fps a pri vysokom framerate to môže byť viditeľný rozdiel. Už skúmajú, ako to upraviť.
Moje dojmy z technickej stránky sme si zhrnuli včera, kde som spomenul, že prekvapivo Death Stranding ide na ich rovnakom engine oveľa stabilnejšie. Na druhej strane Kojimovci majú reálne skúsenosti s vydávaním hier na PC, aj keď je otázne, prečo si tieto veci Guerrilla od nich nezistila.
Uvidíme, v akom stave bude hra v piatok pri vydaní a aké budú reakcie hráčov hlavne na technickú stránku. Samotná hrateľnosť je decentná assassinovská, aj keď čakajte dosť pomalý spád.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaje pomaly končia 137
- Decembrové hry 91
- Stalker 2 dostal sľubovaný prvý patch 311
- Kam sa stratil Xbox Series X? 80
- PS Plus predstavuje svoje decembrové tituly 33
- Light of Motiram vyzerá ako klon Horizon Zero Dawn 59
- Stalker 2 dostal druhý menší patch 169
- RECENZIA: Warcraft Remastered Battle Chest 28
- CD Projekt plánuje spraviť Witcher 4 väčší a lepší ako trojka 97
- Kingdom Come: Deliverance 2 ukazuje prvých 40 minút 71 zobraziť viac článkov >