Zhrnutie Sector podcastov v roku 2020 |
Ak teraz cez sviatky nemáte čo na práci, rozprávky a Sám Doma vás nebavia, môžete si pustiť naše podcasty.
Ak teraz cez sviatky nemáte čo na práci, rozprávky a reprízy Sám Doma vás nebavia, môžete si pustiť naše podcasty. Či už na apple podcastoch, spotify, google, alebo na youtube.
Náš prvý podcast sme venovali Valorantu, novej multiplayerovke od Riotu a našim dojmom z nej.
Ešte pred ohlásením remaku Mafie sme sa porozprávali o leakoch, ktoré predchádzali ohlásenie.
Nakoniec sme sa po ohlásení na Mafiu bližšie pozreli s naším hosťom bol Boris Zápotocký, ktorý pracoval na dvojke a trojke.
Prešli sme si aj históriou konzol, kde sme začali prvými generáciami a ich hrami. Ako hosťa sme mali Čeňka Cibiena, zberateľa a majiteľa múzea hier.
V druhej časti histórie sme sa zamerali na moderné generácie konzol a ich hry. Môžete vidieť, ako sa stále viac zmenšovala konzolová konkurencia a jednotlivé firmy zanikali.
V ďalšom podcaste sme sa pozreli už na samotný Xbox Series X a PS5, vtedy ešte s neúplnými informáciami.
S vydaním Desperados III sme si zhrnuli westernové hry, od minulosti až po nové hry. Ktorá je vaša najobľúbenejšia?
V jednom z podcastov sme sa zamerali na The Last of Us Part 2 a aj na embargá pre recenzentov, ktorí neraz nemôžu informovať ani o tom, čo je pre finálny verdikt dôležité.
Keďže koronové leto bolo zvláštne, zhrnuli sme si letné online eventy a ohlásenia z nich. Celé to bolo rozporuplné a chýbali naozaj veľké oznámenia, takže sme si to porovnali s klasickými výstavami a naším hosťom bol americko-slovenský streamer Erik Kováč.
Následne sme sa pozreli na Xbox event a predstavenie Halo Infinite, ktoré asi nedopadlo podľa predstáv Microsoftu.
Ak neviete, kde začať s vývojom hier, v tomto podcaste sme vám to priblížili aj so špeciálnymi hosťami z Hemisféry.
Neskôr v lete sme priniesli súhrn ohlásení z Gamescomu a porozprávali sme sa o slovenskej bojovke Die By The Blade, ktorá dokonca otvárala jeden z Gamescom streamov.
Pridali sme aj interview o slovenskej hre Vaporum s jej vývojárom, kde sme prebrali aj to, prečo sa do hier neoplatí robiť profesionálnu slovenčinu.
Po ohlásení dátumov a cien nových Xbox a PlayStation konzol sme sa bližšie pozreli na ich ponuku a detaily oznámení.
Ak hľadáte engine pre svoju prvú hru, rozobrali sme enginy vhodné pre začiatočníkov, ako aj veľké projekty. Viac o tom povedal náš Fendi, ktorý sa po kariére herného novinára vrhol na vývoj.
Zašli sme do minulosti a pozreli sme sa na automaty ich minulosť a eventuálne aj budúcnosť. Našimi hosťami boli Robo Žittňan a Jan Orna, ktorí automaty zbierajú a umožňujú vám zahrať si na nich.
Pri príležitosti Halloweenu sme sa pozreli na tematické hry a teda hlavne hororovky, ale aj hry zábavne stvárňujúce Halloween. ktorá je vaša najobľúbenejšia?
Keďže sa generácia PS4 a Xbox One prakticky skončila, pozreli sme sa na najlepšie hry, ktoré tieto konzoly doteraz dostali.
Pridali sme si aj dojmy z nových Xbox Series X a PS5 konzol, čo pre vás môže byť zaujímavé, keďže boli posledný mesiac naozaj nedostatkovým tovarom.
V nedávnom podcaste sme sa pozreli na zvuk a hudbu v hrách, vývoj od prvých konzol a PC speakerov až po moderné technológie. Našimi hosťami boli Matyás Csernák z Grand Beats a Čeněk Cibien, ktorí toho o zvuku vedia naozaj veľa.
Aktuálne sme si spravili interview s Nvidiou, kde sme rozobrali raytracing, DLSS a ďalšie technológie aj Cyberpunk 2077. Špeciálnym hosťom bol Igor Staněk.
Aké podcasty by ste chceli vidieť a počuť v roku 2021?
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 96
- Všetky tri Warcraft hry vychádzajú remastrované vo Warcraft Remastered Battle Ches 112
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- GTA Trilogy dostalo pekný grafický update 40
- RECENZIA: Horizon: Zero Dawn Remastered 72
- Stalker 2 dostal svoje finálne požiadavky na PC, na Xboxe už začal pre-load 103
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Samsung Galaxy S25 Ultra zmení dizajn 22
- Sľubovaný nárast výkonu v PS5 Pro zrejme brzdí priepustnosť pamäte 186 zobraziť viac článkov >