Porovnanie Avengers na PS5 a Xbox Series X a S konzolách |
Prvé porovnanie nám naznačuje, čo čakať od nextgen updatu Avengerov.
Prvé porovnanie nám naznačuje, čo čakať od nextgen updatu Avengerov. Všetky tri konzoly dostali možnosť dvoch režimov zobrazenia. Jeden zameraný na kvalitu v 30 fps a druhý na framerate v 60 fps. 30 fps režim má zlepšené odlesky, textúry, častice, vyššiu dohľadnosť a lepšie tiene ako 60 fps. Optimalizácia je veľmi dobrá v oboch režimoch na všetkých konzolách a framerate je stabilný.
V 30fps režime majú všetky konzoly malé poklesy rozlíšenia oproti základnému, kde Xbox Series X a PS5 majú 4K/30fps, Xbox Series S má 1440p/30fps, aj keď väčšinou si držia maximum, najlepšie Xbox Series X.
V 60 fps režime sa PS5 pohybuje medzi 2160p a 1440p, klesne aj na 1920x2160. Sú to checkerboardované rozlíšenia, čiže ešte o polovicu menej pixelov. Xbox Series X v rovnakej situácii klesne na 3840x1836. Má vyššie rozlíšenia a aj vyššiu dohľadnosť. Xbox Series S má dynamických 1080p.
Loadingy sú na nových konzolách veľmi rýchle okolo 5-6 sekúnd, pričom PS5 ich má o sekundu rýchlejšie ako Xbox Series X.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 43
- RECENZIA: Commandos: Origins 57
- Mafia: The Old Country vyjde v auguste 52
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 104
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 63
- The Last of Us seriál už má odsúhlasenú tretiu sériu 123
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 41
- PlayStation 5 Digital Edition stúpa cenou na 499 eur 137
- GeForce RTX 50: Technológie novej generácie predstavené na Half-Life 2 RTX Remix 28 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Stadia Akčná adventúra Vývoj: Square Eidos / Crystal Dynamics Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|