Porovnanie Avengers na PS5 a Xbox Series X a S konzolách |
Prvé porovnanie nám naznačuje, čo čakať od nextgen updatu Avengerov.
Prvé porovnanie nám naznačuje, čo čakať od nextgen updatu Avengerov. Všetky tri konzoly dostali možnosť dvoch režimov zobrazenia. Jeden zameraný na kvalitu v 30 fps a druhý na framerate v 60 fps. 30 fps režim má zlepšené odlesky, textúry, častice, vyššiu dohľadnosť a lepšie tiene ako 60 fps. Optimalizácia je veľmi dobrá v oboch režimoch na všetkých konzolách a framerate je stabilný.
V 30fps režime majú všetky konzoly malé poklesy rozlíšenia oproti základnému, kde Xbox Series X a PS5 majú 4K/30fps, Xbox Series S má 1440p/30fps, aj keď väčšinou si držia maximum, najlepšie Xbox Series X.
V 60 fps režime sa PS5 pohybuje medzi 2160p a 1440p, klesne aj na 1920x2160. Sú to checkerboardované rozlíšenia, čiže ešte o polovicu menej pixelov. Xbox Series X v rovnakej situácii klesne na 3840x1836. Má vyššie rozlíšenia a aj vyššiu dohľadnosť. Xbox Series S má dynamických 1080p.
Loadingy sú na nových konzolách veľmi rýchle okolo 5-6 sekúnd, pričom PS5 ich má o sekundu rýchlejšie ako Xbox Series X.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- RECENZIA: Atomfall 19
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Stadia Akčná adventúra Vývoj: Square Eidos / Crystal Dynamics Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|