Burnout: Revenge look |
O Burnout Revenge sme sa okrajovo zmienili v preview, dokonca sme aj ponúkli prvé dojmy z hrania dema, to sa však stáva nepodstatné v momente, keď strávite zopár dlhých chvíľ s plnou verziou. Revenge je nabitý výbušným obsahom, udáva rytmus a opäť je najrýchlejší, ale hlavne najagresívnejší racing na trhu. Revenge vyzerá podľa videí či obrázkov ako svoj predchodca, len v tmavších farbách. Demo síce ukázalo, že sa znížila viditeľnosť, ale plná verzia, ktorá bola k dispozícii na Game Convention s odomknutými všetkými autami a vyhranými všetkými pretekmi sa ukázala, ako vynikajúco vyladená a vysoko hrateľná. Čo je najhoršie, aj vysoko nákazlivá. Opustiť stánok EA a rozlúčiť sa s lead designerom Paulom Crossom s vedomím, že sa možno k tejto hre pre dlhé zástupy ľudí už nedostanete, je veľmi bolestivá skúsenosť. Ešte šťastie, že Burnout: Revenge vychádza v septembri.
Základom singleplayeru je opäť svetové turné, odstupňované v závislosti od obtiažnosti a herných módov. Tentoraz vypadla mapa sveta a nahradilo ju niekoľko kategórií, ktoré si postupne odomykáte. Ako sme už niekoľkokrát písali, trate sú širšie, členitejšie a majú niekoľko prevýšení, určených pre novinku – vertical takedown. Trate sú iba jemne inšpirované skutočnými metropolami, o ostatné sa už postarali šikovné ruky dizajnérov.
Keď sa začne pretekať, chuť po výhre je tak mocná, že nehladíte na pravidlá. Počkať v Burnoute vlastne žiadne pravidlá nie sú! Je to agresia, čistá a vydestilovaná zbesilosť na kolesách. Bežná premávka funguje ako kolky, ktoré hádžete protivníkom do cesty. Súperov nie je až tak jednoduché vytlačiť z cesty a obtiažnosť jemne stúpla. Autá sedia na ceste ako prilepené, sú rýchlejšie, ovládateľnejšie a ešte raz rýchlejšie. Nechcem počuť, ako bude stonať subwoofer, keď odpálite nitro.
To, čo nás však zaujímalo najviac, bol Crash mód, kde sa zmenila celá filozofia. Ako hovorí Paul Cross, je to ako hrať golf. Cieľom je nazbierať obrovský počet bodov (peňazí), aby ste dosiahli na najvyššie méty, ale neexistujú tu žiadne bonusy ani násobiče. Všetko závisí od vašej šikovnosti. Na začiatku odpaľujete auto podobným systémom ako pri golfe. Na obrazovke sa objaví polkruh, kde sa snažíte zvoliť ideálnu akceleráciu. Ak to preženiete, motor vybuchne. Po krátkom štarte nasleduje mostík a voľný let do križovatky. Počas letu si treba dávať pozor na smer a rýchlosť vetra!
Potom nasleduje dopad, havária, výbuchy a dopravný chaos. Ak ste boli dostatočne presní, tak určite zasiahnete označené auto, ktoré reprezentuje jamku na greene. Pochvalu si zaslúži tím Criterion za voľnú aftertouch kameru. Pri aktivovaní crashbreaker výbuchu môžete kamerou jemne manipulovať a vrak nasmerovať presne tam, kam chcete. Počet havarovaných aút počas Crash módu napĺňa nádrž Burnoutu, ktorú môžete po jej naplnení po druhýkrát nechať vybuchnúť (predchádza tomu, ale zbesilé mačkanie tlačítiek).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Doom: The Dark Ages 72
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 75
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Windows 11 dostane nový dizajn BSOD, stratí možnosť inštalácie bez loginu 119
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 110
- Aprílové hry 34
- Na fórach sa zbierajú prípady pokazených Ryzen 7 9800X3D procesorov 101
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
Vývoj: EA / Criterion Games Štýl: racing Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|