Burnout: Revenge look |
O Burnout Revenge sme sa okrajovo zmienili v preview, dokonca sme aj ponúkli prvé dojmy z hrania dema, to sa však stáva nepodstatné v momente, keď strávite zopár dlhých chvíľ s plnou verziou. Revenge je nabitý výbušným obsahom, udáva rytmus a opäť je najrýchlejší, ale hlavne najagresívnejší racing na trhu. Revenge vyzerá podľa videí či obrázkov ako svoj predchodca, len v tmavších farbách. Demo síce ukázalo, že sa znížila viditeľnosť, ale plná verzia, ktorá bola k dispozícii na Game Convention s odomknutými všetkými autami a vyhranými všetkými pretekmi sa ukázala, ako vynikajúco vyladená a vysoko hrateľná. Čo je najhoršie, aj vysoko nákazlivá. Opustiť stánok EA a rozlúčiť sa s lead designerom Paulom Crossom s vedomím, že sa možno k tejto hre pre dlhé zástupy ľudí už nedostanete, je veľmi bolestivá skúsenosť. Ešte šťastie, že Burnout: Revenge vychádza v septembri.
Základom singleplayeru je opäť svetové turné, odstupňované v závislosti od obtiažnosti a herných módov. Tentoraz vypadla mapa sveta a nahradilo ju niekoľko kategórií, ktoré si postupne odomykáte. Ako sme už niekoľkokrát písali, trate sú širšie, členitejšie a majú niekoľko prevýšení, určených pre novinku – vertical takedown. Trate sú iba jemne inšpirované skutočnými metropolami, o ostatné sa už postarali šikovné ruky dizajnérov.
Keď sa začne pretekať, chuť po výhre je tak mocná, že nehladíte na pravidlá. Počkať v Burnoute vlastne žiadne pravidlá nie sú! Je to agresia, čistá a vydestilovaná zbesilosť na kolesách. Bežná premávka funguje ako kolky, ktoré hádžete protivníkom do cesty. Súperov nie je až tak jednoduché vytlačiť z cesty a obtiažnosť jemne stúpla. Autá sedia na ceste ako prilepené, sú rýchlejšie, ovládateľnejšie a ešte raz rýchlejšie. Nechcem počuť, ako bude stonať subwoofer, keď odpálite nitro.
To, čo nás však zaujímalo najviac, bol Crash mód, kde sa zmenila celá filozofia. Ako hovorí Paul Cross, je to ako hrať golf. Cieľom je nazbierať obrovský počet bodov (peňazí), aby ste dosiahli na najvyššie méty, ale neexistujú tu žiadne bonusy ani násobiče. Všetko závisí od vašej šikovnosti. Na začiatku odpaľujete auto podobným systémom ako pri golfe. Na obrazovke sa objaví polkruh, kde sa snažíte zvoliť ideálnu akceleráciu. Ak to preženiete, motor vybuchne. Po krátkom štarte nasleduje mostík a voľný let do križovatky. Počas letu si treba dávať pozor na smer a rýchlosť vetra!
Potom nasleduje dopad, havária, výbuchy a dopravný chaos. Ak ste boli dostatočne presní, tak určite zasiahnete označené auto, ktoré reprezentuje jamku na greene. Pochvalu si zaslúži tím Criterion za voľnú aftertouch kameru. Pri aktivovaní crashbreaker výbuchu môžete kamerou jemne manipulovať a vrak nasmerovať presne tam, kam chcete. Počet havarovaných aút počas Crash módu napĺňa nádrž Burnoutu, ktorú môžete po jej naplnení po druhýkrát nechať vybuchnúť (predchádza tomu, ale zbesilé mačkanie tlačítiek).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nvidia predstavila RTX 5070, RTX 5070ti, RTX 5080 a RTX 5090 grafické karty 345
- Mega zľavy začínajú 39
- Objavil sa záber z preview verzie GTA VI priamo z kancelárií Rockstaru 23
- Alza spustila nové zľavy 8
- Spotreba RTX 5080 a RTX 5090 upresnená 196
- Fanúšikovský NFS Underground 2 remake na Unreal engine 5 dostal demo 46
- Filmy a seriály v roku 2025 44
- Čínska firma predstavila dosku s 1500W 50-pinom, aby PC nepotrebovalo žiadne káblo 33
- Prvý pohľad na RTX 5090 grafickú kartu 124
- Prvá cenovka RTX 5080 grafiky z obchodov ukazuje cenu a naznačuje DLSS4 212 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
Vývoj: EA / Criterion Games Štýl: racing Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|