3D Mark pridal do benchmarkov Sampler Feedback test |
Ďalšia DX12 funkcia prichádza do reálneho použitia, zatiaľ v benchmarku.
HARDWARE > NOVINKY >
Sampler Feedback je ďalšou z veľkých funkcií DirectX 12 Ultimate, ktorá môže zlepšiť výkon hier a celých enginov. Konkrétne Sampler Feedback umožňuje grafike pýtať si textúry alebo časti textúr, ktoré potrebuje k zobrazeniu, a umožňuje tak efektívne narábanie s pamäťou, cachovaním a nakoniec aj optimalizovať celý výkon.
Aktuálny benchmark v 3D Marku ukazuje, o koľko sa môže zvýši výkon na jednej menšej scéne (možno škoda, že nedali otvorený svet). Na teste, ktorý spravila EVGA s RTX3090, zvýšil výkon o 5.8%. Spolu s tým však idú aj nižšie nároky na grafickú pamäť a rýchlejšie načítavanie textúr. Toto hlavne vo veľkých svetoch bude ideálne v spojení s DirectStorage, kde sa načítavanie textúr presunie mimo procesora.
Zdroj:
benchmarks.ul.com
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- DOJMY: Manor Lords 43
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- RECENZIA: Stellar Blade 109
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 82
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51 zobraziť viac článkov >