3D Mark pridal do benchmarkov Sampler Feedback test |
Ďalšia DX12 funkcia prichádza do reálneho použitia, zatiaľ v benchmarku.
HARDWARE > NOVINKY >
Sampler Feedback je ďalšou z veľkých funkcií DirectX 12 Ultimate, ktorá môže zlepšiť výkon hier a celých enginov. Konkrétne Sampler Feedback umožňuje grafike pýtať si textúry alebo časti textúr, ktoré potrebuje k zobrazeniu, a umožňuje tak efektívne narábanie s pamäťou, cachovaním a nakoniec aj optimalizovať celý výkon.
Aktuálny benchmark v 3D Marku ukazuje, o koľko sa môže zvýši výkon na jednej menšej scéne (možno škoda, že nedali otvorený svet). Na teste, ktorý spravila EVGA s RTX3090, zvýšil výkon o 5.8%. Spolu s tým však idú aj nižšie nároky na grafickú pamäť a rýchlejšie načítavanie textúr. Toto hlavne vo veľkých svetoch bude ideálne v spojení s DirectStorage, kde sa načítavanie textúr presunie mimo procesora.
Zdroj:
benchmarks.ul.com
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- AMD oficiálne predstavilo RX 9070 a 9070XT grafické karty 252
- RECENZIA: Tomb Raider IV–VI Remastered 37
- Článok: ROG Astral Geforce RTX 5080 158
- VIDEO : Shrek 5 - filmový teaser 57
- Sony oficiálne znižuje cenu PlayStation VR2 40
- Marcové hry 40
- Kingdom Come: Deliverance II dostal mod vylepšujúci nasvietenie 78
- Assassin's Creed Shadows bol leaknutý, dávajte si pozor na spojlery 49
- EA vydalo zdrojové kódy na Command & Conquer hry, pridalo Workshop podporu a na St 27
- Fable bolo odložené na rok 2026 104 zobraziť viac článkov >