Nový Matrix: Path of Neo k nám už dorazil a tentoraz nám ponúka kompletné prepracovanie všetkých troch dielov v jednom kompaktnom celku. Síce treba povedať, že je to viac menej len séria misií ponúkajúcich výber z najlepších a najpamätnejších akcií celej trilógie, ale všetko bez nejakého výraznejšieho prepojenia príbehom. Prakticky všetci viete o čo ide, a ak ste náhodou zabudli, poprestrihávané filmové sekvencie vám to pred misiami priblížia. Plusom však je rozsiahla séria tréningových misií v Constructe, ako aj variabilita štýlov samotných misií. Spolu vás v hre čaká okolo 35 misii.
Misie (aspoň zo začiatku) vyzerajú celkom zaujímavo, už nepôjde o čisté prestrelky, ale napríklad hneď na začiatku sa dostávate do stealth misie, ala starý MGS, kde budete Nea presúvať pomedzi kancelárske boxy bez toho, aby ho zbadali agenti alebo policajti. Nasleduje váš útek z budovy po rímsach, strechách a schodiskách, alebo sa môžete nechať aj chytiť. Samozrejme už od začiatku hry sa budete môcť rozhodovať, ktorou cestou pôjdete (červená tabletka - modrá tabletka, vzdať sa - nevzdať sa), niektoré cesty pokračujú rovnako ako film, niektoré vám umožnia spoznať niečo, čo ste vo filme nevideli. Po tejto prvej misii sa dostávate von z Matrixu a začínajú vaše prvé tréningy v Constructe, kde autori pekne prepracovali množstvo rôznych exotických lokácií, kde si dokonale natrénujete všetky možné ťahy a po porazení majstrov získate nové techniky. Od kung fu bojov v štýle Mortal Kombatu, cez boje s mečom v exotickej záhrade so starým japončíkom, až po zbrane, veľa zbraní. Boje sú dostatočne bohaté na údery a nechýba im séria komb, ktoré sa dajú využívať aj v spojitosti s bullet time a zvýšiť tak ich efektivitu. Možností bojov je naozaj veľa, škoda že ovládanie je veľmi slabo zvládnuté a spolu so slabými animáciami výrazne narúša celý pocit z plynulosti hry.
Grafika v hre zďaleka nie je top a zapadá len niekde do priemeru. Na PC oproti konzolám si môžete nastaviť kvalitu grafiky, ale jediným posúvatkom s detailami od 1-10. Mne ide len po level 8, ďalšie už mám len čiernu obrazovku. Kvalita grafiky postupne pridáva stále ďalšie efekty, ako odlesky, tiene, antialiasing. Ale hlavne s odleskami to prehnali, pri pohľade na lesknúce sa saká agentov a aj vašej postavy som mal dojem, že práve vyšli z obchodu s koženými bundami. Rovnako tam podobných odfláknutí nájdete viac. Napríklad v leveloch uvidíte miesta, ktoré vám pripadajú v kvalite ako 5 rokov dozadu, ale sú tam aj miesta, ktoré sú veľmi kvalitne prepracované. Vyzerá to akoby hra podobne ako pri Enter the Matrix potrebovala ešte pár mesiacov (v prípade Shiny aj rokov) práce. Možno keby to do rúk dostali autori Max Payne, alebo najnovšie aj autori FEARu, bola by to úplne iná káva.
Hra nie je zlá, je slabá, po každej stránke by to chcelo ešte zapracovať, ako dizajn misií, animácie, ovládanie či už na PC alebo konzole a nakoniec aj grafika by toho ešte zniesla. Vidím to okolo 70 percent (PC verzia Gamespot 68, IGN konzolová 78 ). Hra nás znovu utvrdzuje v tom, že pôvodný Matrix už skončil prvým dielom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 293
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS2 Xbox Vývoj: Atari / Shiny Entertainment Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|