Josef Fares by si radšej nechal streliť do kolena, ako pridať do svojej hry NFT |
Autor It Takes Two berie hry ako umenie, nie ako biznis.
Autor It Takes Two berie hry ako umenie, nie ako biznis. Keď rozpráva príbeh, nechce od hráča pýtať ďalšie peniaze a radšej by si dal streliť do kolena, ako tam pridať niečo ako NFT. Bližšie to rozobral v aktuálnom interview:
Dovoľte mi povedať toto: akékoľvek rozhodnutie, ktoré prijmete v hre, kde musíte upraviť dizajn tak, aby hráč platil alebo urobil niečo, čo ho prinúti zaplatiť peniaze, je podľa mňa zlé. Ak robíte hru s cieľom vyrozprávať príbeh, je podľa mňa zlé pýtať od hráča peniaze.
Keby ste sa teraz spýtali veľkého generálneho riaditeľa, ktorý vedie spoločnosť, povedal by, že som hlúpy, pretože spoločnosti sú o zarábaní peňazí. Ale aj tak by som povedal nie. Pre mňa sú hry umenie.
K tomu sa v interview vrátil aj k svojmu vyjadreniu F*** the Oscars:
Keď som prišiel na odovzdávanie cien The Game Awards 2017, všetci hovorili: "Toto sú herní Oscari". Takže na pódiu, keď som bol sám sebou, som si okamžite v hlave povedal: "F--- the Oscars, namiesto toho sa tu budeme skvele baviť." Odtiaľ to prišlo. Nebolo to vyhlásenie, že si myslím, že Oscary sú zlé.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 92 zobraziť viac článkov >