Prečo viac vývojárov odišlo z The Initiative? |
The Initiative štúdio pôvodne fungovalo ako Valve a vývoj bol pomalý. Vedenie to zmenilo.
Jez Cordon rozviedol dôvody prečo časť zamestnancov postupne odišla z Initiative štúdia. Bolo to pre nezhody o štruktúre Perfect Dark.
Hovorí, že vo firme vznikli dva názory ako viesť štúdio. Totiž štúdio bolo vytvorené ako experimentálne pričom hľadali nový štýl rozloženia. Skúšali vytvoriť anti-crunch štúdio s demokratickou vývojovou štruktúrou. Neskôr sa však ľudia v názoroch rozdelili s tým, že chceli viac zamestnancov, druhá ktorá chcela malé štúdio vyvíjajúce kvalitné hry v indie štýle.
Mohlo sa z nich stať niečo ako Valve s flat štruktúrou vývojárov (každý si robí čo chce a nemajú šéfov). A vieme, ako často Valve vydáva hry. Bolo to vidieť aj tu. Vývoj išiel veľmi pomaly a potrebovali to zmeniť. Nakoniec Daryll Gallager rozhodol (zrejme aj Microsoft), že zoberú externého partnera a to Crystal Dynamics a prešiel do viac tradičnej štruktúry vývoja, podobne ako keď vyvíjal Tomb Raidera. Následne tí zamestnanci, ktorí chceli menšie štúdio a jednoduchú štruktúru odišli.
V zásade pre tieto zmeny zrejme dostaneme väčšiu Perfect Dark hru a vyjde rýchlejšie, ako keby ostali v systéme malého štúdia bez hlbšej štruktúry vedenia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 97
- Všetky tri Warcraft hry vychádzajú remastrované vo Warcraft Remastered Battle Ches 112
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 79
- Samsung Galaxy S25 Ultra zmení dizajn 22
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Sľubovaný nárast výkonu v PS5 Pro zrejme brzdí priepustnosť pamäte 186 zobraziť viac článkov >