Prečo viac vývojárov odišlo z The Initiative? |
The Initiative štúdio pôvodne fungovalo ako Valve a vývoj bol pomalý. Vedenie to zmenilo.
Jez Cordon rozviedol dôvody prečo časť zamestnancov postupne odišla z Initiative štúdia. Bolo to pre nezhody o štruktúre Perfect Dark.
Hovorí, že vo firme vznikli dva názory ako viesť štúdio. Totiž štúdio bolo vytvorené ako experimentálne pričom hľadali nový štýl rozloženia. Skúšali vytvoriť anti-crunch štúdio s demokratickou vývojovou štruktúrou. Neskôr sa však ľudia v názoroch rozdelili s tým, že chceli viac zamestnancov, druhá ktorá chcela malé štúdio vyvíjajúce kvalitné hry v indie štýle.
Mohlo sa z nich stať niečo ako Valve s flat štruktúrou vývojárov (každý si robí čo chce a nemajú šéfov). A vieme, ako často Valve vydáva hry. Bolo to vidieť aj tu. Vývoj išiel veľmi pomaly a potrebovali to zmeniť. Nakoniec Daryll Gallager rozhodol (zrejme aj Microsoft), že zoberú externého partnera a to Crystal Dynamics a prešiel do viac tradičnej štruktúry vývoja, podobne ako keď vyvíjal Tomb Raidera. Následne tí zamestnanci, ktorí chceli menšie štúdio a jednoduchú štruktúru odišli.
V zásade pre tieto zmeny zrejme dostaneme väčšiu Perfect Dark hru a vyjde rýchlejšie, ako keby ostali v systéme malého štúdia bez hlbšej štruktúry vedenia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 95
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 182
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- RTX 5080 karty sa už objavujú v zoznamoch eshopov 107
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 42
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 21 zobraziť viac článkov >