Čo bude ďalej s vývojom Halo a 343 štúdiom? |
Zdá sa, že zmeny v štúdiu môžu značke pomôcť.
Microsoft prepustil z 343 Industries štúdia desiatky ľudí a teraz sa čaká, čo s ním bude ďalej. Na internete sú rôzne čísla prepustených od 60 po 130, doteraz mali okolo 530 zamestnancov, a teda budú niekde nad 400. Reálne však strácajú tretinu svojej sily, keď sa odrátajú aj niektoré ukončené externé spolupráce.
Ale zmeny budú oveľa hlbšie a zároveň pre Halo značku budú prínosom. Dotiahnu sa totiž zmeny, ktoré začali odchodom Bonnie Ross a zmenami v manažmente. Aktuálne už odišiel aj Joe Staten, ktorý sa presunul do Xbox Publishingu. Nakoniec na vedenie celé zlyhanie zvaľujú aj zamestnanci.
V 343 sa manažment výrazne zmení a spolu s tým aj ich práca. Tá v štúdiu nikdy nebola ideálna, v zásade hry neboli zlé, ale nie tak dotiahnuté, ako by bolo potrebné, alebo neprišli na čas, prípadne oboje. Vedenie sklamali hlavne pri Halo Infinite, ktoré prišlo o rok neskôr a ešte ďalší rok pribúdali ďalšie funkcie.
A čo prepúšťanie znamená?
- Čo sa prepúšťaním stalo, je to, že sa pre Halo Infinite utlmí príbehový obsah ako singleplayerový, tak príbeh v multiplayeri. V zásade zrušenie plánov na DLC príbehové kampane vraj prišlo už s odchodom Bonnie Ross, kde sa nové vedenie rozhodlo zamerať na multiplayer a na udržanie hráčov a zarobenie peňazí.
- Štúdio sa bude zameriavať na rozširovanie multiplayeru hry, kde sa týmto odchodom ľudí nič neorezalo a tento rok pôjdu podľa plánu.
- Zároveň bude štúdio do budúcnosti koordinovať externé štúdiá a zároveň licencovať Halo značku iným štúdiám.
- Dodatočný obsah bude hlavne od externých štúdií, kde to od druhej sezóny funguje nasledovne
- Forge robí Skybox Labs
- Mapy a obsah - Sperasoft
- Mody a itemy - Certain Affinity - Zároveň bude 343 licencovať Halo značku iným štúdiám, ktoré spravia ďalšie fps hry, respektíve kampane.
- Zostávajú fungovať na Slipspace engine, ktorý sa ďalej vylepšuje a v štúdiu je zachovaný enginový tím. Ten bude rovnako licencovaný, aj keď nie nevyhnutný pre ďalšie hry.
Celé by to malo v budúcnosti viesť k viacerým Halo hrám a aj k rozmanitejším hrám podľa toho, ako k téme pristúpia jednotlivé štúdiá. Štúdio sa tak vracia späť k časom, keď vyvíjali aj Halo Wars a Halo: Spartan Assauilt. Zatiaľ je otázne, čo bude okrem štandardnej podpory robiť tých 400 ľudí v 343.
Ale treba povedať, že Forge spravili veľmi dobre, aktuálne tam niekto pretvoril aj klasickú Unreal mapu:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 24
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 52
- Atomfall dostal recenzie 13
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / 343 Industries Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|