Resident Evil 4 Remake demo bolo hlbšie zanalyzované

pridal saver 16.3.2023 o 23:47 pod hry
Resident Evil 4 Remake demo bolo hlbšie zanalyzované


Digital foundry sa lepšie pozrelo na Resident Evil 4 demo a porovnalo ho na konzolách a PC. 

Zameralo sa na detaily vlasov, pozrelo sa na textúry a porovnalo ich aj so starými konzolami a aj s PC. Samozrejme, oldgen má najslabšiu kvalitu ako vlasov, tak aj textúr, kde niektoré textúry sú veľmi slabé. V strede sú aktuálne konzoly a najlepšie vlasy a aj textúry sú na PC. Prekvapivo tu Capcom dal na PC ešte detailnejšie textúry, čo sa často nestáva. Plus samozrejme vyššie sú nastavené aj ostatné grafické funkcie a hlavne rozlíšenie, kde hra nie je tak rozmazaná ako na konzolách.

Porovnali aj raytracingové odlesky, kde vyzerá, že PS5 ich má oproti Xboxu a PC utlmené alebo nefunkčné. Xbox má zároveň ostrejší a stabilnejší obraz v resolution móde, možno iné TAA alebo s vyšším upscalingom. Na PS5 preblikávajú pixely vegetácie.

Hovoria, že rozlíšenie sa ťažko počíta, keďže to demo je veľmi rozmazané, ale na PS5 to bolo 1440p, na Xbox Series X to bolo 1728p vo framerate móde. 

Obe konzoly malý čistý 60fps framerate vo framerate móde bez ray tracingu a bez detailných vlasov. Keď začnete zapínať funkcie, začne framerate padať. Čiastočne to zachraňuje VRR, aj keď na PS5 nie vždy. Totiž Xbox má VRR v systéme, kde ak na konzole zvolíte 120Hz, automaticky využíva low framerate compensation a má prakticky plné pokrytie VRR, zatiaľ čo pri PS5 to treba programovať v každej hre ručne. Konkrétne tu nie je kompenzácia a ak PS5 klesne pod 48fps, uvidíte viditeľný stuttering. 

Resolution režim s vypnutým ray tracingom a vlasmi sa ako tak udrží v medzi 50-60 fps na oboch platformách. Ak zapnete obe funkcie, už to ide pod 50 fps a PS5 hneď vypadne z VRR okna. Ani na Xboxe nie je ideálne, keďže ak framerate padne zo 60fps na 40 fps, tak to už pocítite.

Na oldgene DF hovorí, že je škoda, že nie je 30 fps obmedzenie, keďže tam je framerate vždy veľmi variabilný.

Pri Xboxe si všimli zlé nastavenie gamepadu, kde je zvláštne nastavená akcelerácia a dead zóny a celková responzívnosť. Ovládanie tam nie je také, ako má byť, a uvidíme, ako to do finálnej verzie doladia. Respektíve uvidíme, čo všetko z problémov na jednotlivých platformách doladia do finálnej verzie. Tá prichádza už 24. marca. Recenzie prídu ešte predtým.





Páči sa mi! (+4)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Steam deck - nonsteam games se... (4)
čus,ako inštalujete non steam hry na Steam deck? n...
|Speňaženie youtube - privyrába... (1)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29364)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk