Elden Ring už pomocou modov podporuje aj DLSS upscaling a popri tom rovno aj FSR a XeSS. Ale zaujímavé je, že podporuje aj DLSS 3 s frame generation. Kde ukazuje, že framegeneration sa dá zapracovať do hier aj bez priamej podpory. Aj keď nie je to ideálne, keďže bez motion vektorov frame generation len spojí dva frejmy cez interpoláciu.
V každom prípade dôležitejšie je, že hra teraz podporuje upscalingy, ktoré autori neboli schopní zapracovať do hry ani po pridaní ray tracingu. V popise videa nájdete detailný postup, ako nainštalovať DLSS, respektíve aj ostatné upscalingy, ako aj framerate unlocker.
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 92 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: From Software / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|