Elden Ring už pomocou modov podporuje aj DLSS upscaling a popri tom rovno aj FSR a XeSS. Ale zaujímavé je, že podporuje aj DLSS 3 s frame generation. Kde ukazuje, že framegeneration sa dá zapracovať do hier aj bez priamej podpory. Aj keď nie je to ideálne, keďže bez motion vektorov frame generation len spojí dva frejmy cez interpoláciu.
V každom prípade dôležitejšie je, že hra teraz podporuje upscalingy, ktoré autori neboli schopní zapracovať do hry ani po pridaní ray tracingu. V popise videa nájdete detailný postup, ako nainštalovať DLSS, respektíve aj ostatné upscalingy, ako aj framerate unlocker.
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: From Software / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|