O online FPS Huxley sme si už popísali dosť, IGN však získalo interview, ktorom prinášajú ďalšie detaily. Hru autori navrhli ako perzistentný svet, v ktorom sa hráči pohybujú, komunikujú medzi sebou s NPC postavami, a môžu ako plniť rôzne misie, tak sa zúčastňovať veľkých, ale aj menších bitiek medzi frakciami. Najväčšie boje môžu siahať po 100 vs 100 a najmenšie aj 4 na 4. Turnaje sa odohrávajú mimo perzistentného sveta, na rôznych ostrovoch alebo územiach a dostanete sa na ne cez transportné body. Podľa výsledku bitky získate odmeny alebo penalty, body do skúseností alebo ak sa zúčastníte misie, môžete dostať novú vec, prípadne zbraň od NPC postavy. Pri veľkých bojoch sa za víťazstvo získavajú Lunarities. Celý perzistentný Huxley svet je veľký 4 x 4 kilometre, no k nemu sa môže pripočítať množstvo PvP arén, alebo území s misiami, ktoré sa budú priebežne dopĺňať.
Nakoniec sa autori dosť nejasne vyjadrili k otázke toho, či budú môcť hrať PC a Xbox360 hráči proti sebe. Tí budú síce v jednom svete, budú sa stretávať a môcť spolu komunikovať, ale každý bude mať optimalizované veci pre seba, inú interakciu, interaktivitu a nie je z toho jasné, či budú môcť nastúpiť Xbox360 hráči proti PC hráčom v PvP súbojoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC Vývoj: Webzen / Webzen Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|