O online FPS Huxley sme si už popísali dosť, IGN však získalo interview, ktorom prinášajú ďalšie detaily. Hru autori navrhli ako perzistentný svet, v ktorom sa hráči pohybujú, komunikujú medzi sebou s NPC postavami, a môžu ako plniť rôzne misie, tak sa zúčastňovať veľkých, ale aj menších bitiek medzi frakciami. Najväčšie boje môžu siahať po 100 vs 100 a najmenšie aj 4 na 4. Turnaje sa odohrávajú mimo perzistentného sveta, na rôznych ostrovoch alebo územiach a dostanete sa na ne cez transportné body. Podľa výsledku bitky získate odmeny alebo penalty, body do skúseností alebo ak sa zúčastníte misie, môžete dostať novú vec, prípadne zbraň od NPC postavy. Pri veľkých bojoch sa za víťazstvo získavajú Lunarities. Celý perzistentný Huxley svet je veľký 4 x 4 kilometre, no k nemu sa môže pripočítať množstvo PvP arén, alebo území s misiami, ktoré sa budú priebežne dopĺňať.
Nakoniec sa autori dosť nejasne vyjadrili k otázke toho, či budú môcť hrať PC a Xbox360 hráči proti sebe. Tí budú síce v jednom svete, budú sa stretávať a môcť spolu komunikovať, ale každý bude mať optimalizované veci pre seba, inú interakciu, interaktivitu a nie je z toho jasné, či budú môcť nastúpiť Xbox360 hráči proti PC hráčom v PvP súbojoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 32
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 63
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC Vývoj: Webzen / Webzen Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|