O online FPS Huxley sme si už popísali dosť, IGN však získalo interview, ktorom prinášajú ďalšie detaily. Hru autori navrhli ako perzistentný svet, v ktorom sa hráči pohybujú, komunikujú medzi sebou s NPC postavami, a môžu ako plniť rôzne misie, tak sa zúčastňovať veľkých, ale aj menších bitiek medzi frakciami. Najväčšie boje môžu siahať po 100 vs 100 a najmenšie aj 4 na 4. Turnaje sa odohrávajú mimo perzistentného sveta, na rôznych ostrovoch alebo územiach a dostanete sa na ne cez transportné body. Podľa výsledku bitky získate odmeny alebo penalty, body do skúseností alebo ak sa zúčastníte misie, môžete dostať novú vec, prípadne zbraň od NPC postavy. Pri veľkých bojoch sa za víťazstvo získavajú Lunarities. Celý perzistentný Huxley svet je veľký 4 x 4 kilometre, no k nemu sa môže pripočítať množstvo PvP arén, alebo území s misiami, ktoré sa budú priebežne dopĺňať.
Nakoniec sa autori dosť nejasne vyjadrili k otázke toho, či budú môcť hrať PC a Xbox360 hráči proti sebe. Tí budú síce v jednom svete, budú sa stretávať a môcť spolu komunikovať, ale každý bude mať optimalizované veci pre seba, inú interakciu, interaktivitu a nie je z toho jasné, či budú môcť nastúpiť Xbox360 hráči proti PC hráčom v PvP súbojoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 321
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC Vývoj: Webzen / Webzen Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|