Redfall a Starfield prišli na Fashion Gala do Štokholmu |
Marketing hier sa posúva do nových oblastí.
Každoročne vidíme viac a viac kolaborácií herných spoločností a hier spolu s módnymi značkami vo forme šperkov, limitovanej kolekcie, herných skinov alebo iných zberateľských kúskov. Tento rok sa podarilo ešte nevyjdeným herným novinkám Redfall a Starfield dostať na 25. ELLE Gala v Štokholme, Švédsku. To sa tentoraz zameralo na nové dimenzie v módnom prostredí. Možno aj to bola jedna z vecí, ktoré ovplyvnili to, že tam bolo oblečenie z hier.
Jednou z častí show bola spolupráca Bethesdy a dvoch jedinečných outfitov pre ich dva nadchádzajúce herné tituly. Oba outfity boli vyrobené špeciálne pre túto príležitosť a sú jediné svojho druhu. Za ich dizajny boli zodpovedné dizajnérky Ingrid Norberg a Linn Hermander, ktoré mali na starosti vytvoriť outfity inšpirované Redfallom a Starfieldom.
Lady In Red
Norberg vytvorila kombináciu ostrého a elegantného štýlu inšpirovaným post-apokalyptickým svetom. Tento outfit nazvala Lady In Red(fall). Dizajnérka zvolila niečo netradičné na červený koberec. Chcela poukázať na to, že v hre je prežitie tou najdôležitejšou vecou a oblečenie preto musí byť moderné a funkčné s nádychom prepojenia military a street wear. Na záver sama dizajnérka povedala, že jej toto spojenie Elle Gala, Xbox-u a Bethesdy pripadá ako šikovný krok a dúfa, že aj v budúcnosti bude viac takýchto spoluprác.
The Devil Wears NASA
Naopak Hermander sa zamerala na štýlový, retro vesmírny štýl podobný medzihviezdnemu štýlu ukázanému v hre. Svoj outfit pomenovala The Devil Wears NASA a hlavnou inšpiráciou tohto outfitu boli 60. roky 20. storočia, kedy boli najhlavnejšie elementy módy retro a futurizmus. Hermander chcela vytvoriť spojenie módy a hier inak, ako cosplayom a podarilo sa jej to. Všetko poňala z pohľadu člena posádky Starfieldu. Farby outfitu zodpovedajú tým, ktoré sú vidieť z vesmírnej lode, veľký kabát reprezentuje vesmírny oblek ktorý nosia členovia Constellation v Starfielde. Chcela vytvoriť kabát, ktorý pre ňu pôsobí obranne, tak ako skafander pre astronauta.
Názory oboch dizajnérok sa spájajú v tom, ako príjemne sa im pracovalo v kolaboráciách s hernými spoločnosťami a veľmi sa im obom tieto nápady páčili a potešili by sa aj ďalším možnostiam spolupráce.
Je to zaujímavé prepojenie nepriamej reklamy hry, pričom takto môžu zaujať aj nehráčov už len štýlom oblečenia postáv. Sami uznajte, či by ste sa nechali presvedčiť takýmito outfitmi na kúpu hry.
Redfall vychádza už teraz 2. mája, na Starfield si počkáme do septembra.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 51
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 75
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 108
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Aprílové hry 34
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >