Porovnanie a analýza The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom |
Popri recenziách tu už máme aj prvé technické analýzy novej The Legend of Zelda :Tears of the Kingdom a aj jej porovnania s predchádzajúcou hrou.
Popri recenziách tu už máme aj prvé technické analýzy novej The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom a aj jej porovnania s predchádzajúcou hrou The Breath of the Wild.
Digital Foundry prinieslo svoju analýzu, kde sa pozerajú na technickú stránku, efekty a aj framerate. Ukazujú, že hra má zapracované FSR1, ktoré v dockovanom móde používa na zvýšenie rozlíšenia na 1080p a v handheldovom na 720p. Pritom je zapracované dynamické rozlíšenie, ktoré mení základné rozlíšenie ako podľa náročnosti danej oblasti hry, tak aj podľa rýchlosti otáčania kamerou, kedy tiež rozlíšenie klesá.
Čo sa týka framerate DF hovorí, že síce hra ešte nedávno často klesala aj k 20 fps, po aktuálnom patchi už je prakticky na čistých 30 fps. Jedine pri manipulácií s objektmi to miestami klesne.
DF porovnáva aj predchádzajúcu hru a rovnako porovnanie máme aj v nasledujúcom videu:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze pokračuje 118
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 435
- V GTA V je aj slovenský obchod zo Žiliny 34
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 89
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 30
- Matrix AI bude generovať nekonečné hry 52
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 24
- RECENZIA: Metro Awakening 35
- RTX 5090 bude mať najväčší čip od Nvidie od roku 2018 147 zobraziť viac článkov >