Aký bol pravý zmysel vaultov vo Falloute? |
Autor pôvodného Falloutu prezradil pravý zmysel Vaultov. Neboli plánované ako cieľ, ale ako prostriedok k niečomu väčšiemu.
Jeden z autorov pôvodného Falloutu Tim Cain, prezradil pravý zmysel Vaultov. Neboli plánované ako cieľ, ale ako prostriedok. Tvorca trezorov Vault-Tec plánoval niečo veľa väčšie, ako len prežitie ľudí na Zemi.
Vault-tec svojho času spravil v USA 1000 Vaultov, kde v každom bolo 1000 ľudí. Totiž vedenie Enclave vedelo, že nebude žiadna Zem, na ktorú by sa dalo vrátiť. Primárnym cieľom tak bolo postaviť vesmírnu loď, aby ľudí odviezli preč. Musela by to byť viacgeneračná hviezdna loď a jedinú technológiu, ktorú na ňu mali bola atómová energia.
Preto sa rozhodli testovať technológie vo vaultoch. Každý mal inú technológiu, ktorú by mohli následne použiť na lodi. Ak by to nakoniec spojili mohli by vytvoriť vesmírnu loď a odísť z planéty. Potrebovali tak kryokomory, jedlo, pestovanie rastlín a zamerali na to jednotlivé vaulty.
Napríklad vieme, že Vault 22 v New Vegas bol preplnený mutantnými rastlinami, Vault 111 mal kryogenické komory. Vault, ktorý vytvoril Vault City vo Fallout 2 bol kontrolný a bol navrhnutý tak aby fungovalo všetko správne. Pri ňom Vault-Tec už ukázal zámer ísť ďalej za záchranu ľudí a ich následného vypustenia do rádioaktívneho sveta. Vytvorenie vesmírnej lode bol cieľ.
Mohli by sa tejto príbehovej línie chytiť vo Falloute 5 a rozviesť to ďalej. Možno nakoniec zistíme, že Starfield je pokračovaním Falloutu. Tieto teórie sa už priebežne aj objavovali.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >