Vývoj Bioshock 4 nejde podľa plánu, ale že vôbec |
Projekt bol podľa informácií rebootovaný štyrikrát.
Vieme, že po Bioshocku Infinite dizajnér Ken Levine odišiel z veľkého vývoja, aby si založil menšiu indie firmu, kde robí svojho Judasa a nechal, nech sa 2K trápi s Bioshockom samé. To tak muselo dať dokopy nový tím a veľmi mu to nevyšlo.
Štúdio Cloud Chamber totiž skladali od základov, nemali skúsených vývojárov, ktorí sa navyše stále menia a zlý manažment tomu nepomáha. Doteraz neboli schopní doviesť hru, ktorú nazývajú Bioshock Isolation, aspoň do alpha štádia. Bola vraj štyrikrát rebootovaná a naposledy v lete 2022. K tomu sa na Twitteri objavilo, že príbehový tím nevie napísať príbeh, ktorý by bol hodný tejto značky.
Aspoň tak hovoria leaky, v každom prípade Take 2 v aktuálnej finančnej správe odhaduje vydanie hry medzi aprílom 2025 a marcom 2026, ale to je už teraz otázne, či to stihnú.
Čo sa týka umiestnenia, predchádzajúce leaky nám hovorili, že hra bude v otvorenom svete a umiestnená v 60-tych rokoch, bude mať AI veľkých davov, ale nevieme, v akej miere sa to pri poslednom reboote mohlo zmeniť a ako sa to celé zmení do vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 225
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 43
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Novembrové hry 27
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: 2K Games / Cloud Chamber Štýl: Akcia | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|