Hack and slash žáner zažíva renesanciu v čínskej feudálnej RPG Phantom Blade Zero |
Pre fanúšikov ázijských sekačiek prichádza Phantom Blade Zero.
Na PlayStation Showcase sa Sony poriadne rozšuplo a naservírovalo nám jeden luxusný trailer za druhým a niekedy dokonca povedali aj viac ako by museli. Každopádne však z tejto online prezentácie určite odišli pomerne sklamaní všetci fanúšikovia Bloodborne, nakoľko remake stále nikde. Zdá sa však, že sa nám snažia okolo úst rozmazať tak trochu iný med, tentokrát s čínskym hack and slash nádychom.
Phantom Blade Zero je totižto RPG kombinujúca akčnú Bloodborne/Sekiro hrateľnosť s čínskymi bojovými umeniami. Pekinské štúdio S-Game a hongkonskí vývojári Cruel Man Studio sa spájajú s PlayStationom, aby priniesli ich rebootnutú značku Rainblood aj západnému trhu, práve formou Phantom Blade franšízy.
Čínsky Rainblood zarobil na ázijskom trhu viac ako 20 miliónov, a tak prišiel čas expandovať aj na západ. A chce to spraviť práve prostredníctvom hack and slash RPG titulu Phantom Blade Zero. Tento unikátny titul sa predstavil nielen akčným trailerom, ale aj rozsiahlym postom na oficiálnom PlayStation blogu, kde sa rozrozprával práve autor značky. Hra sa sama označuje za takzvaný "kungfupunk", teda žáner kombinujúci čínske kung-fu bojové umenie a komplexné mašiny pripomínajúce steampunkové znaky, okultistické symboly a iné mystické prvky.
Autori k tomu dodávajú, že nemajú podpísajú žiadnu exkluzivitu a hra vyjde na viacerých platformách.
Vo svete pomenovanom Phantom World sa v role elitného zabijak známeho ako Duša, postavíte záludnej organizácii pomenovanej "The Order". Náš protagonista vyhlási rádu vojnu po tom ako naňho neprávom ušijú vraždu a vyšlú naňho lovcov odmien, ktorí ho nanešťastie smrteľne zrania. Mystický liečiteľ mu zachráni život, avšak iba na 66 dní, počas ktorých sa bude musieť postaviť kadejakým hrôzam a očistiť tak svoje meno.
Vývojári sľubujú, že v ich polootvorenom svete, plnom ručne vytvorených a dostatočne veľkých máp by sa nemali nachádzať opätovne použité assety, ale množstvo unikátnych výziev. V pochmúrnom svete by mali dominovať hlavne charaktery a poriadne monštrá, ktoré poskytnú dostatočnú výzvu. Za odmenu čakajte nejaké tie zbrane, brnenia skilly, artefakty a všetko potrebné pre rozvoj postavy. Devil May Cry či Ninja Gaiden mali byť hack and slash inšpiráciami, no ich hrateľnosť je mierne spomalená, aby mala ten strategický pocit plánovania útokov, podobne ako to robia dnes populárne soulslike tituly. Navyše tomu nebude chýbať aj štýlovosť známa najmä z akčných kung-fu filmov deväťdesiatok.
Ich desaťročné skúsenosti so simplifikáciou mobilných hier im údajne pomohli aj pri vývoji veľkého titulu a tak máme vraj možnosť tvoriť pôsobivé kombá aj bez prekomplikovaných kombinácií tlačidiel. S vývojom im v role akčného režiséra pomáha aj japonský kaskadér a koordinátor Kenji Tanigaki, známy z viacerých ikonických kung-fu filmov. Na hre sa má odraziť aj inšpirácia jeho skoršími koordináciami a tak by mali byť tieto ručne tvorené animácie skutočne rozkošou pre naše očné buľvy. To je v podstate všetko čo o hre zatiaľ vieme, takže pre viac informácií budeme musieť zatiaľ čakať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 417
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 82
- Ako je to s výkonom grafiky v PS5 Pro verzii konzoly? Má 33TFlops? 295
- Článok: PlayStation 5 Pro 142
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 33
- PS5 Pro už bola rozobraná 215
- Novembrové filmy a seriály 12
- GTA VI misie budú znovu lepšie, Rockstar vraj zdvihol latku v realizme a AI 73
- RECENZIA: Red Dead Redemption & Undead Nightmare (PC) 45
- Takto vyzerá balenie PS5 Pro 157 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Vývoj: PlayStation / S-Game Štýl: Bojovka / Akcia | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|