Bližší pohľad na vylepšenia enginu vo Forza Motorsport |
Na Forzu sa bližšie pozrelo aj Digital Foundry a porozprávalo sa s autormi o jednotlivých použitých technológiách.
HRY > NOVINKY >
Na Forzu sa bližšie pozrelo aj Digital Foundry a porozprávalo sa s autormi o jednotlivých použitých technológiách. Rozobralo renderovacie módy, prechod z MSAA na TAA, ray tracing, nový systém oblohy, pozreli sa aj na postprocessing a samozrejme pneumatiky a fyziku. Rozobrali aj to, ako laserovo skenovali trate, ako spracovali 3D vegetáciu, viac 3D davov. Autori priblížili aj nový systém shaderov s mikrotieňmi.
Pridali aj zaujímavosť a to ukážku ich stresstestu na trati, kde s desiatkami áut nechajú systém prechádzať traťou a vidia prípadné spomalenia.
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 111 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Game Pass Vývoj: Microsoft / Turn 10 Studios Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|