Unity prišlo o ďalšiu hru, Road to Vostok prechádza na Godot |
Autori pripravovanej fps akcie Road to Vostok reagovali na problematické Unity vyhlásenia a prechádzajú na Godot engine.
Autori pripravovanej fps akcie Road to Vostok reagovali na problematické Unity vyhlásenia a prechádzajú na Godot engine. Je to prekvapivé, keďže hra bola tesne pred finalizáciou ďalšieho dema a blízko vydaniu. Ale sú stále vo vývoji a tak hráči pocítia len pár mesačným odkladom. Bude však zaujímavé porovnať demá, ktoré mali doteraz na Unity s tým, čo prinesú následne na Godote.
Godot teraz vďaka vedeniu Unity získava najviac vývojárov a veľmi rýchlo sa mu rozrastá aj Asset store. Aj keď, či je dostatočne dobrý aj na 3D hry je zatiaľ otázne, keďže 3D engine dostal len nedávno.
Jeden z autorov to celé priblížil vo videu:
Samotná hra je survival multiplayerovka umiestnená Fínsko Ruské hranice v post apokalyptickom svete. Hráči budú vstupovať do nebezpečnej ruskej Vostok zóny, aby lootovali a následne sa vracať späť v Fínska a ukladať loot v krytoch. Vostok zóna je však permadeath zónou a ak tam zomriete prídete o všetko neodložené. Štýlom je to tak podobné napríklad ako Vigor.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Doom: The Dark Ages 83
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Nové zľavy v Alza dňoch 12
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 77
- Lionsgate: John Wick 5 je oficiálne schválený, ďalšie dva filmy sú v príprave, nov 25
- Na fórach sa zbierajú prípady pokazených Ryzen 7 9800X3D procesorov 109
- Windows 11 dostane nový dizajn BSOD, stratí možnosť inštalácie bez loginu 122
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 110
- Aprílové hry 34
- Ubisoft založil novú dcérsku firmu, ktorá sa bude starať o Assassin’s Creed, Far C 57 zobraziť viac článkov >