Čo prináša Witchfire? |
Astronauts konečne vydalo svoju novú a dlho vyvíjanú akciu Witchfire, aj keď zatiaľ len v early access.
Štúdio Astronauts sa po adventúre The Vanishing of Ethan Carter vracia späť k akčnému žánru. Totiž sú to vývojári odídení z People Can fly štýdia, v ktorom spravili Painkillera alebo Bulletstorm. A keďže im guľky chýbali, teraz priniesli Witchfire.
Witchfire ponúka zvláštny mix lootovacích hier a rogue lite hier. Je podobný Vigoru ako Escape from Tarkov, ale bez online prepojenia a multiplayeru. Znamená to, že máte svoju základnú lokalitu odkiaľ sa vydávate na výlety na samotné misie. V nich môžete zabíjať, lootovať a splniť určitý cieľ. Ale vždy sa musíte vrátiť a teda nesmiete zomrieť, inak prichádzate o všetko, čo ste získali.
Zároveň celé je to tu postavené do prostredia čarodejníc a prakticky dark fantasy sveta, ktorý veľmi pripomína Hunt: Showdown. Čakajte tak stredovek, čarodejnice a démonov, ale aj strelné zbrane.
Vo Witchfire sa tak dostávate do malého úvodného sveta, v ktorom sa vám po krátkom tréningu hneď ponúkne portál s výberom misii v okolitom svete. Tie sa budú postupne odomkýnať a ponúka rozsiahlejšie otvorené prostredie. V nich prejdete dedinky, opustené oblasti, hory, a budete narážať na démonov so snahou dostať sa až k finálnemu démonovi.
Popritom môžete lootovať truhlice a získavať z nich bonusy a náboje. Samozrejme je to za cenu návalov démonov, ktorých sa musíte vždy zbaviť. Je tam aj možnosť len okolo nich prebehnúť a zamieriť k najvyššiemu, ale musíte rátať, že je silný a nevyhnutne ho nezabijete na prvýkrát. Musíte sa vylepšovať a následne skúšať znovu.
Čo sa týka príbehu, síce tu je určité pozadie načrtnuté, ale nečakajte od toho príbehovú hru. Ste tu len na to, aby ste zlikvidovali démonov v rôznych lokalitách.
Celé je to v peknom vizuále, ktorý ponúka detailný a príjemné prostredie, síce s nádychom temnoty, ale stále nie príliš tmavé. Nechýbajú malé dedinky, ruiny, mlyny a rôzna stredoveká architektúra. Čo je trochu paradoxom, že tu nemáte len revolver, alebo kušu, ale aj viac futuristické zbrane ako sniperku alebo samopal s veľkým zásobníkom.Tie vraj pripravili silní čarodejníci Vatikánu.
Napriek tomu gunplay je tu dobrý a hrateľnosť je zábavná. Aspoň jej základ, ale už samotný rogue štýl, opakovanie a strácanie všetkého znovu a znovu, už nebude pre každého. Osobne by som povedal, že je veľká škoda, že to nenechali štandardnej hrateľnosti s plnohodnotným príbehom. Toto prostredie sa dalo pekne využiť a spraviť v ňom nového Painkillera. V tomto stave je to pre tých, ktorí chcú dookola vystrieľavať to isté, ale otázne je, či to má bez multiplayeru respektíve co-opu väčší zmysel.
Uvidíme, ako hra bude pokračovať v early access, ako sa bude rozrastať a čo nakoniec prinesie pri vydaní.
Witchfire je aktuálne dostupné len na Epicu za 35 eur.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 45
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: The Astronauts Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|