Vývojári Payday a GTFO predstavujú novú kooperačnú akciu Den of Wolves |
Čaká nás ďalšia masívna nálož kooperačnej zábavy od skúsených autorov.
Švédsko štúdio 10 Chambers bolo zložené z veteránov herného priemyslu známych vďaka hrám PAYDAY: The Heist a PAYDAY 2, neskôr prinieslo temnú a poriadne náročnú kooperačnú akciu GTFO. V co-op téme pokračuje, ale vracia sa späť k lúpežiam vo svojej novinke, ktorú predviedlo na The Game Awards - Den of Wolves - s režisérom hry Ulfom Anderssonom naživo na pódiu.
"V minulosti sme pracovali na lúpežných hrách, ktoré sa vo veľkej miere zameriavali na klasickú tematiku bankových lúpeží, sci-fi aspekt nám umožní povýšiť to, čím lúpež môže byť," hovorí Ulf Andersson, zakladateľ a riaditeľ štúdia. "Nemôžete banky vykrádať donekonečna. Den of Wolves bude mať širšiu škálu lúpeží - firemnú špionáž, sabotáže, atentáty - naozaj, sci-fi téma nám umožňuje vyskúšať veľa vecí." Hra bola v predprodukčnej fáze viac ako dva roky a veľa času sa venovalo budovaniu sveta a príbehu okolo neho.
Hra sa odohráva v budúcnosti a privedie nás do Midway City, čo je neregulovaná inovačná metropola v severnej časti Tichého oceánu - založili ju veľké korporácie po tom, čo sa umelá inteligencia stala nezastaviteľným hackerským nástrojom, ktorý zrútil globálne ekonomiky a spôsobil voľný pád dolára. Keďže svet zúfalo potreboval revolúciu v oblasti sieťovej bezpečnosti, mocné investičné firmy podporované farma a ropným priemyslom vyvinuli úplne nový koncept prenosu a ukladania dát: biologické systémy založené na ľudskom mozgu, ktoré sa tak zásadne líšia od tradičnej sieťovej architektúry, že sú pre AI úplne neprístupné.
"Hra nie je otvoreným svetom, ale napriek tomu si nesmierne ceníme budovanie sveta a príbeh, ktorý sme okolo ostrova vybudovali, je rozsiahly. Chceme, aby Midway City pôsobilo ako uveriteľné mesto blízkej budúcnosti, kde sa rozmohol neskorý kapitalizmus a korporácie určujú pravidlá," hovorí Simon Viklund, spoluzakladateľ a riaditeľ pre príbeh a zvuk. "Ako hráč prebývate v podzemí mesta bez akejkoľvek skutočnej identity alebo dokladov a budujete si vzťahy s frakciami, aby ste sa mohli stať kriminálnym bossom na čiernom trhu Midway City, ktorý ponúka prácu na zákazku."
My sme sa na hru mohli pozrieť v Kodani pred pár týždňami a vyzerá naozaj nápadito. Čerpá inšpiráciu z klasických kyberpunkových diel v Amerike, Ázii aj Európe, takže sa tam miesi Blade Runner, Ghost in the Shell alebo aj Dredd. Zasadenie znie zaujímavo a tiež dobre vyzerá. Veľa ďalších informácií však zatiaľ nepoznáme. Hoci hra vyjde najprv na PC na Steame ako Early Access, už teraz je navrhnutá a vyvíjaná tak, aby fungovala aj na konzolách. Zatiaľ nebolo zverejnený žiadny termín vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: 10 Chambers Štýl: Akcia | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|