Sony chce v hrách dynamicky adaptovať náročnosť podľa skillu hráča |
Teda aspoň takýto systém si firma patentovala.
Sony si 7. decembra patentovala ďalší zaujímavý systém, ktorý sa tentoraz týka náročnosti hier. Konkrétne tento patent hovorí, že chce Sony dynamicky adaptovať náročnosť hry podľa skillu hráča. Vďaka zhromažďovaniu údajov od hráčov v reálnom čase chce poskytnúť uspokojivejší herný zážitok, a to buď zvýšením úrovne náročnosti, aby sa zabezpečila dostatočná výzva, alebo jej znížením, aby sa zabránilo frustrácii. V patente sa neuvádzajú len všeobecné úrovne obťažnosti, ako napríklad ľahká alebo ťažká, ale konkrétne sa spomínajú prvky ako zvýšenie určitých schopností hráča, zmena počtu nepriateľov atď.
Hoci podanie patentu nezaručuje, že sa táto technológia objaví, znamená to, že ju spoločnosť skúma ako potenciálnu funkciu pre pripravované hry pre PlayStation, alebo je to aspoň niečo, čo si chce ochrániť pred ostatnými konkurentami. Už v minulosti sme totiž videli viacero spoločností, ktoré nad niečím podobným uvažovali. Podľa tohto patentu by na zmenu náročnosti využívali zmenu rýchlosti pohybu, oneskorenie, silu postavy, počet nepriateľov a iné metriky.
Otázne je, ako budú hráči brať to, keď sa v hra zlepšia, ale aby hra automaticky zachovala výzvu, napríklad im postavu spraví pomalšou či slabšou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >