Sony chce v hrách dynamicky adaptovať náročnosť podľa skillu hráča |
Teda aspoň takýto systém si firma patentovala.
Sony si 7. decembra patentovala ďalší zaujímavý systém, ktorý sa tentoraz týka náročnosti hier. Konkrétne tento patent hovorí, že chce Sony dynamicky adaptovať náročnosť hry podľa skillu hráča. Vďaka zhromažďovaniu údajov od hráčov v reálnom čase chce poskytnúť uspokojivejší herný zážitok, a to buď zvýšením úrovne náročnosti, aby sa zabezpečila dostatočná výzva, alebo jej znížením, aby sa zabránilo frustrácii. V patente sa neuvádzajú len všeobecné úrovne obťažnosti, ako napríklad ľahká alebo ťažká, ale konkrétne sa spomínajú prvky ako zvýšenie určitých schopností hráča, zmena počtu nepriateľov atď.
Hoci podanie patentu nezaručuje, že sa táto technológia objaví, znamená to, že ju spoločnosť skúma ako potenciálnu funkciu pre pripravované hry pre PlayStation, alebo je to aspoň niečo, čo si chce ochrániť pred ostatnými konkurentami. Už v minulosti sme totiž videli viacero spoločností, ktoré nad niečím podobným uvažovali. Podľa tohto patentu by na zmenu náročnosti využívali zmenu rýchlosti pohybu, oneskorenie, silu postavy, počet nepriateľov a iné metriky.
Otázne je, ako budú hráči brať to, keď sa v hra zlepšia, ale aby hra automaticky zachovala výzvu, napríklad im postavu spraví pomalšou či slabšou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 48
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 74
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 108
- Aprílové hry 34
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >