Aký je Brothers: A Tale of Two Sons remake? |
Remake klasiky od Josefa Faresa ešte z Xbox 360 / PS3 éry prichádza v modernej podobe.
Remake Brothers: A Tale of Two Sons klasiky od Josefa Faresa (A Way Out, It Takes Two) ešte z Xbox 360 / PS3 éry prichádza v modernej podobe. My sme si už hru mohli vyskúšať a môžeme povedať, že je to veľmi pekné vylepšenie.
Totiž pred jedenástimi rokmi mala hra len jednoduchú a viac menej len základnú grafiku, ale autori z Avantgarden štúdia, ktorým bol remake zverený, zapracovali a veľmi pekne ju vylepšili. Skutočne vidieť ten rozdiel dekády. Pridali viac detailov, super prepracovali postavy, aj keď stále zachovali štýl vizuálu.
Porovnávacie video rozdiel pekne ukazuje:
Ale aká je vlastne hrateľnosť? Ak poznáte Josefa Faresa, ten sa priam špecializuje na hry, v ktorých musia dve postavy spolupracovať a táto siaha ešte k jeho začiatkom. Brothers však ešte nie je čisto kooperačná pre dvoch hráčov, ale hra pre jedného hráča, v ktorej ovládate dve postavy naraz a to doslova naraz. Musíte jedným gamepadom alebo klávesnicou ovládať pohyb oboch bratov na ich ceste. Tí si budú navzájom pomáhať a prechádzať prekážkami. Väčšina takýchto hier to rieši tak, že raz ovládate jednu postavu, raz druhú, ale tu musíte väčšinou obe naraz.
Teda na gamepade máte jednu páčku pre jednu postavu, druhú pre druhú a triggermi aktivujete kontextové úkony danej postavy. Už na začiatku pri vezení voza tak doslova používate všetky tlačidlá naraz. Pri gamepade je to jednoduchšie, ale pri klávesnici musíte ovládať postavu cez WSAD, druhú cez šípky a popritom držať Space a CTRL, tam je to už krkolomné. Dá sa však na to zvyknúť.
Zároveň remake má v popise aj to, že by malo mať možnosť kooperačnej hry. Minimálne PC demo však zatiaľ takú možnosť nemalo a nedali sa zadefinovať ovládania pre jednotlivé postavy.
Čo sa týka dĺžky hry rátajte tak 2-3 hodiny.
Čo sa týka samotného vizuálu, Unreal engine 5 je tu veľmi dobre využitý, kde nasvietenie a textúry robia svoje, ale detaily postáv autori veľmi vylepšili a prestrihovým scénam to dodáva život. Aj keď tu musím povedať, že na PC zatiaľ čo hra ide pekne okolo 120 fps na RTX 4080 v 4K aj s DLSS, prestrihové scény z nejakého dôvodu padali k 15-30 fps. Je to ešte len demo a možno to nemajú ešte optimalizované, ale aj tak je to veľký pád, hlavne keď prestrihové scény sú len zooming v prostredí hry bližšie na postavy. Uvidíme, ako hra pôjde vo finálnej verzii. V priloženom gameplayi, ktorý autori dodali, väčšie sekanie nevidieť, aj keď tam majú celú hru v 30 fps.
Titul príde 28. februára na PC, Xbox Series XS a PS5.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 39
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 52
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: 505 Games / Avantgarden Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|