Ako sa hrá Dungeonborne, dungeon crawler z pohľadu prvej osoby? |
Zatuchnuté kobky sa čoskoro otvoria a privítajú dobrodruhov - sólo aj v multiplayeri. Aké to tam bude?
Hry pre viacerých hráčov musia dnes zápasiť na mnohých frontoch, musia zaujať, prísť s novými nápadmi a preraziť. Alebo jednoducho zobrať, čo už skúsil niekto inde a len to spraviť lepšie. O to sa pokúša aj Dungeonborne. Otázne je, či to lepšie skutočne bude, ale veľkú inšpiráciu hra čerpá z titulu Dark and Darker.
Dungeonborne zaujme vizuálom, ktorý beží plne na Unreal Engine piatej generácie. Titul sa hýbe bezchybne a na žiadne pády ani záseky som nenarazil. Len je to akési spomalené - ide však o zámer autorov. Napríklad seknete do škatule a rozbije sa o pár sekúnd neskôr, ako by ste čakali. Takýchto momentov je viacero. Zo začiatku mi to nesedelo, lenže neskôr to všetko do seba zapadlo. Otváranie truhlíc? Čakáte, ale tam už vidíte aj škálu.
Pripravte sa na to, že postup nie je ľahký – musíte sa naučiť vykrývať útoky protivníkov, včas uskakovať a celkovo to prináša prvky zo Souls hier. Príšer je hromada, nápaditých duchov, nepriateľov od výmyslu stredovekého fantasy sveta. No keďže ide o PvPvE akciu, tak najväčším nepriateľom bude živý hráč. Môžete ísť v skupine alebo sólo. No náročné je všetko. V temnom hrade, plnom kamenných chodieb, rôznych prastarých kobiek a zákutí, môže hra obzvlášť zaujať a nechá spomenúť aj na staré krokovacie dungeony.
V hre máte aj možnosť modifikovať postavu, za ktorú budete hrať. Upraviť jej farbu vlasov, očí, predpripravené tváre. Na výber toho nie je veľa, ale ako základ to postačí. Dôležitejšie je si vybrať vlastnú triedu a tam už je bohatší výber - bojovník, kňaz, zlotej, šermiar, pyromancer, kryomancer alebo rytier smrti (posledné menované nebolo momentálne možné vyskúšať). Za každú triedu sa hrá mierne odlišne, hoci niektoré zbrane budú mať všetky spoločné. Najdôležitejšia na tejto hre nie je úroveň hráča, ale jeho šikovnosť.
V predbežnej verzii sme si mali možnosť vyskúšať hru na dvoch mapách, ktoré sú pomerne rozsiahle a ponúknu dobrý prehľad, o čom hra bude. Úrovne sú členité, s hromadou dverí a brán. Samé truhly plné obsahu, ktorý má aj iný účel než obohatiť – zaplní vám malý inventár a hráč si musí vybrať, čo chce ponechať alebo zahodiť. Ak umriete na mape, prídete o všetko a neprenášate si to do lobby.
V lobby môžete nakupovať u obchodníka, vylepšovať si veci, zakúpiť magické predmety, rôzne čarodejné odvary a podobne. Zároveň, keďže je to online hra, tak aj plniť úvodné a denné úlohy a výzvy.
Hra zatiaľ nepôsobí úplne prívetivým dojmom pre všetkých a vyžaduje veľa trpezlivosti. Preto je otázne, či si nájde správne publikum, pretože prebiť sa medzi tvrdou konkurenciou je dnes problém. Ak si zvyknete na nemilosrdnú hernú náplň, môžete to skúsiť. Rozhodne to stojí za to.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 225
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Novembrové hry 27
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Mithril Interactive Štýl: Akcia
| |||||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|