Hellblade II posúva spracovanie bojov na vyšší level

Autori priblížili motion capturing prakticky každého pohybu v bojoch.

pridal saver 16.5.2024 o 20:54 pod hry
Hellblade II posúva spracovanie bojov na vyšší level

HRY > NOVINKY >

Autori z Ninja Theory teraz každý deň prinášajú niečo nové k Hellblade II a dnes priblížili spracovanie bojov v hre, ale aj viac ohľadom motion capturingu a spracovania hry. Hovoria, že ho posúvajú na nový level s natočením každého pohybu postavy. Totiž zatiaľ čo jednotka mala motion capturované len prestrihové scény, tu je takto prepracovaný každý pohyb a prispieva to k reálnosti celého zážitku. Hovoria, že len samotný capturing bojových sekvencií trval 70 dní.

Pritom samotné boje tu nie sú zamerané na boj proti desiatkam nepriateľov, ale vždy proti jednému. Autori pri nich chceli, aby hráči precítili, ako je to namáhavé a vyčerpávajúce, ale aj brutálne. Hovoria, že sekvencie pripomínajú skôr zúfalý tanec, ako jednoduché stláčanie tlačidiel. Zároveň z toho bude cítiť, že Senua sa v tejto hre nesnaží byť hrdinkou, ale len bojuje o prežitie.

Hellblade II posúva spracovanie bojov na vyšší level

Pre zaujímavosť spomínajú, že pri jednom boju použili  epizódu „Battle of the Bastards“ z Games of Thrones ako referenčný bod. 

Rovno však hovoria, že je to ťažké vysvetliť a treba si to vyskúšať. Nakoniec aj vo videách sa to ťažko ukazuje, keďže hra nemá HUD ani žiadne prvky a všetko je plynule previazané, až tak, že na videu hrateľnosť vyzerá ako prestrihová scéna. 

Popritom aj prechod medzi skúmaním prostredia, puzzle prvkami a rozhovormi je plynulý a hra tak pôsobí ako súvislí celok. Nebude to tak, že vojdete do prázdnej arény a uvedomíte si: "Ach, tu bude bojová sekvencia." Ale bude to tak, že aj v pokojných oblastiach budete mať pocit, že každú sekundu môže začať boj.

Hellblade II posúva spracovanie bojov na vyšší level

Nakoniec ani motion capturing bežného pohybu postavy nie je jeden opakujúci sa, ale berie do úvahy aj prostredie, počasie a všetko je motion capturované samostatne. K tomu napríklad pri rozhovoroch v pohybe všetko závisí aj od toho či postavou bežíte, alebo kráčate. Bude tam neustála reaktivita ako postavy voči svetu, tak aj NPC postavám, aby ste sa čo najviac ponorili do sveta. 

Výsledkom je podľa autorov niečo, čo vyzerá inak ako väčšina akčných hier. Nevedieme len Senuu z jednej bitky do druhej, ani sa súboje sa nebudú zdať ako prerušením širšieho príbehu – boj je súčasťou Senuinej cesty a intenzívna práca vložená do toho, aby sa cítila ako skutočný človek a nie len postava v hre. 

Hra vychádza 21. mája na PC a Xbox Series XS, je aj v Game passe a už je dostupná aj k preloadu.





Hellblade II posúva spracovanie bojov na vyšší level  Hellblade II posúva spracovanie bojov na vyšší level  Hellblade II posúva spracovanie bojov na vyšší level
Páči sa mi! (+8)






PC
Xbox Series X|S

Vývoj: Microsoft / Ninja Theory
Štýl: Akčná Adventúra
Dátum vydania: 21. máj 2024
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Efootball (0)
Prosím vás hrávate niekto Efootball? Hľadám nejakú...
|Steam awards 2024 (2)
Sem môžete písať ako ste hlasovali na Steam Awards...
|Záchrana ranenej pc zostavy (12)
Ahojte, chcel by som Vás poprosiť, či by niekto ne...
|Gamepady (17)
vsetko ohladom a okolo gamepadov...
|Chodíte k lekárom? (11)
Stáva sa vám niekedy, že po intenzívnych hrách nem...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29891)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk