Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky na pohlcujúce príbehy, AI tomu bude pomáhať

Sony tiež vidí budúcnosť AI v hrách.

pridal saver 26.5.2024 o 15:27 pod hry
Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky na pohlcujúce príbehy, AI tomu bude pomáhať

HRY > NOVINKY >

Sony tento týždeň naznačilo smerovanie firmy na nasledujúce roky a to aj PlayStation divízie. 

Asad Qizilbash, séf PlayStation produkcie, v následnom interview predpovedá, kam sa budú hry nasledujúce desaťročie uberať. Samozrejme, AI bude v niektorých veciach zásadné:

„Pokiaľ ide o budúcnosť hier, predstavujem si, že hry sa vďaka pokrokom v technológiách a umelej inteligencii stanú viac personalizovanými, čo umožní prispôsobené zážitky pre každého hráča.

Technologické pokroky navyše zvýšia emocionálnu hĺbku v hrách tým, že postavám umožnia, aby boli oveľa emotívnejšie a expresívnejšie, a podporili tak sugestívnejšie rozprávanie.

Celej generácii tvorcov to pomôže vytvoriť v príbehoch oveľa viac emócií. Zameranie sa presunie z grafiky alebo vizuálov na pohlcujúce príbehy, ktoré rezonujú dlho po odložení ovládača.“

K AI NPC postavám dodáva: 

„Napríklad NPC v hrách môžu interagovať s hráčmi na základe ich činov, vďaka čomu budú pôsobiť osobnejšie. Je to dôležité pre mladšie publikum Gen Z a Gen Alpha, ktoré sú prvými generáciami, ktoré vyrástli digitálne a hľadajú prispôsobenie vo všetkom, ako aj zážitky, ktoré by mali väčší význam.“

Neil Druckmann tiež o budúcnosti hier v interview povedal viac a rovnako hovorí, že AI technológia zmení systém, ako je obsah vytváraný a posunie hranice rozprávania príbehu. Je zvedavý na reakcie, na jeho ďalší titul, ktorý by mohol pritiahnuť viac mainstream hráčov.

„Teším sa, ako táto nová hra zarezonuje, najmä po úspechu The Last of Us, pretože by mohla predefinovať mainstreamové vnímanie hier. 

AI skutočne spôsobí revolúciu vo vytváraní obsahu, aj keď prináša niektoré etické problémy, ktoré musíme riešiť. Vďaka technológiám, ako je AI a možnostiam motion capturingu priamo z domu, prichádza zníženie nákladov aj technických prekážok, čím sa nám otvárajú dvere k dobrodružnejším projektom a posúvaniu hraníc rozprávania v hrách.“

Neil sa však následne ozval na niektoré upravené a odstrihnuté veci v interview a priniesol svoju celú odpoveď.





Páči sa mi! (+1)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Speňaženie youtube - privyrába... (0)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Chladenie pre amd 9950x - voda... (1)
V pondelok som zobral Ryzen 9950X - podla heureky ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29523)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk