Šéf Embraceru hovorí, že veľké singleplayerovky budú kratšie alebo drahšie

Náklady na vývoj hier v novej generácii rýchlo stúpali a po korone zažili ďalší skok a štúdiá sa s tým musia vysporiadať.

pridal saver 3.6.2024 o 21:45 pod hry
Embracer hovorí, že veľké singleplayerovky budú kratšie, alebo drahšie

HRY > NOVINKY >

Náklady na vývoj hier v novej generácii rýchlo stúpali a po korone zažili ďalší skok a štúdiá sa s tým musia vysporiadať. Viac o tom povedal šéf Embraceru Lars Wingefors a hovorí, že je to nová realita pre AAA hry.

Ukázal to na príklad Alone in the Dark:

Verím, že Alone in the Dark bol kvalitný produkt a vývojári urobili všetko, aby to splnili. Je veľmi poľutovaniahodné, že to nechytilo dostatok hráčov, ktorí by boli ochotní znova sa zapojiť do tejto IP a produktu. Je to len brutálna realita. Bola to veľká investícia a v konečnom dôsledku to musíme napraviť. Je to veľmi ťažké... Hry sú v konečnom dôsledku komerčným odvetvím a my potrebujeme zarábať peniaze, aby sme mali budúcnosť, aby sme mohli investovať, a teda musíme nájsť zákazníkov pre naše hry.

Šéf Embraceru sa zamýšľal nad možnosťou zvýšenia cien hier typu AAA. Odhaduje, že s rastúcimi nákladmi na vývoj môžu byť štúdiá nútené buď zvýšiť cenu, alebo tvoriť kratšie hry:

Bolo ťažké zvýšiť ceny prémiových hier pre PC/konzoly. Ceny týchto produktov sú dlhé roky rovnaké, čo znamená, že marža je menšia a navyše sú vyššie náklady.

Nehovorím, že nemôžete zvýšiť cenu. Ale realita je taká, že to nikto neskúšal. Ak vytvoríte napríklad obrovské RPG so 100 alebo 150 hodinami hrania, veľmi dotiahnutým a jedinečným zážitkom, bol by spotrebiteľ ochotný zaplatiť viac? Ak by to urobili, na trh by sa potenciálne dostalo viac produktov. Nikto to však neskúšal. Je to niečo, o čom sme diskutovali, ale v súčasnosti sa držíme bežnej praxe v tomto odvetví. Objaví sa spoločnosť, ktorá sa jedného dňa pokúsi zvýšiť ceny? To sa ešte uvidí.

Môžeme odhadovať, že Take 2 to pri GTA VI skúsi. Nakoniec dodáva, že dúfa, že sa nájdu hráči, ktorí chcú napríklad singleplayerové RPG:

Len verím, že existujú spotrebitelia, ktorí sú ochotní zapojiť sa do týchto úžasných RPG a iných singleplayer hier a v konečnom dôsledku sú ochotní za ne minúť peniaze. Zvýšime ceny, alebo ich skrátime? Myslím, že toto sú cesty a myslím, že by bolo veľmi smutné, keby sa zo všetkého stali len veľké multiplayerové monetizačné tituly. Sú tu milióny zákazníkov ochotných venovať sa viac singleplayerovým hrám.





Páči sa mi! (+3)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Záchrana ranenej pc zostavy (9)
Ahojte, chcel by som Vás poprosiť, či by niekto ne...
|Gamepady (14)
vsetko ohladom a okolo gamepadov...
|Chodíte k lekárom? (10)
Stáva sa vám niekedy, že po intenzívnych hrách nem...
|Red dead online error (3)
Ahojte, chcel by som Vás poprosiť, či nemáte niekt...
|Skladací alebo pevný herný sto... (5)
Ahojte, vedeli by ste mi poradiť nejaký ak možno s...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29653)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk