Po desiatich rokoch prehovoril AI vývojár o vývoji Total War: Rome 2 |
Je tomu už 10 rokov, odkedy vyšlo pokračovanie legendárneho Rome: Total War a dostatočne dlhý čas na to, aby sa vtedajší vývojári odhodlali popísať, ako to vlastne s jeho nechvalným launchom bolo.
Je tomu už 10 rokov, odkedy vyšlo pokračovanie legendárneho Rome: Total War a dostatočne dlhý čas na to, aby sa vtedajší vývojári odhodlali popísať, ako to vlastne s jeho nechvalným launchom bolo.
Od špeciálne upravených verzií hry pre recenzentov, ktoré mali lepší výkon, cez požiadavky na otupenie AI, až po už dlhšie známe problémy s manažérmi, ktorí z pohľadu SEGA-y lámu s každým novým titulom rekordy. Sú to veci, ktoré sa podľa autora a nedávnych vyjadrení nespokojných zamestnancov za tých desať rokov až tak výrazne nezmenili.
Treba však dodať, že po vydaní hra dostala rozsiahlu podporu, autori začali spolupracovať s komunitou a vylepšovali hru.
Uvidíme, či sa Creative Assembly v tomto niekedy podarí prekročiť svoj tieň. O to väčšmi by si to želali fanúšikovia, ktorí už netrpezlivo čakajú na Medieval 3 s podobným nadšením, ako pred desiatimi rokmi čakali práve na Rome 2.
Samotný článok nájdete tu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Resident Evil 9 má priniesť výraznú zmenu série 61 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: SEGA / Creative Assembly Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|