Po desiatich rokoch prehovoril AI vývojár o vývoji Total War: Rome 2 |
Je tomu už 10 rokov, odkedy vyšlo pokračovanie legendárneho Rome: Total War a dostatočne dlhý čas na to, aby sa vtedajší vývojári odhodlali popísať, ako to vlastne s jeho nechvalným launchom bolo.
Je tomu už 10 rokov, odkedy vyšlo pokračovanie legendárneho Rome: Total War a dostatočne dlhý čas na to, aby sa vtedajší vývojári odhodlali popísať, ako to vlastne s jeho nechvalným launchom bolo.
Od špeciálne upravených verzií hry pre recenzentov, ktoré mali lepší výkon, cez požiadavky na otupenie AI, až po už dlhšie známe problémy s manažérmi, ktorí z pohľadu SEGA-y lámu s každým novým titulom rekordy. Sú to veci, ktoré sa podľa autora a nedávnych vyjadrení nespokojných zamestnancov za tých desať rokov až tak výrazne nezmenili.
Treba však dodať, že po vydaní hra dostala rozsiahlu podporu, autori začali spolupracovať s komunitou a vylepšovali hru.
Uvidíme, či sa Creative Assembly v tomto niekedy podarí prekročiť svoj tieň. O to väčšmi by si to želali fanúšikovia, ktorí už netrpezlivo čakajú na Medieval 3 s podobným nadšením, ako pred desiatimi rokmi čakali práve na Rome 2.
Samotný článok nájdete tu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Farming Simulator 25 sa predstavuje 8
- AMD bolo hacknuté, von sa dostal zoznam ich pripravovaných produktov 111
- Fotky z natáčania nového Superman filmu 64
- PS Plus hry na júl predstavené 32
- Ubisoft potvrdil príchod remakov Assassin's Creed hier 49
- RECENZIA: Riven 7
- Na Steame beží veľký letný výpredaj 38
- Nová expanzia Elden Ringu dostala patch zľahčujúci obťažnosť 79
- GOG zadarmo rozdáva slovenskú RPG Shadows: Awakening 9
- Po desiatich rokoch prehovoril AI vývojár o vývoji Total War: Rome 2 13 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: SEGA / Creative Assembly Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|