Ubisoft potvrdil príchod remakov Assassin's Creed hier |
Postupne uvidíme viac remakov klasických Assassinov.
V rozhovore na oficiálnej stránke Ubisoft potvrdil šéf firmy Yves Guillemot, že prichádzajú remaky hier zo série Assassin's Creed. A podľa vyjadrenia tak nejde len o jeden, ale hneď o viacero titulov. Tento rok sa začalo šepkať o remaku Black Flag, ktoré budú ďalšie, nevieme, ale už predtým boli náznaky na remake jednotky. Uvidíme tak, čo všetko sa vráti.
Konkrétne o remakoch hovoril v otázke smerovanej k tomu, či môžeme v budúcnosti očakávať mix malých a veľkých Assassin hier:
Čo sa týka série Assassin's Creed, mali sme tu Mirage, ktorý bol menšou poctou koreňom série, a teraz Shadows, ktorý je oveľa rozsiahlejší a viac v duchu Odyssey/Valhalla. Môžeme pri pohľade do budúcnosti očakávať pokračovanie tejto rozmanitosti? Menšie hry popri väčších?
YG: Po prvé, hráči sa môžu tešiť na niektoré remaky, ktoré nám umožnia vrátiť sa k niektorým hrám, ktoré sme vytvorili v minulosti, a zmodernizovať ich. V niektorých našich starších hrách zo série Assassin's Creed sú svety, ktoré sú stále mimoriadne bohaté. Po druhé, aby som odpovedal na vašu otázku, bude tam veľa rôznorodých zážitkov.
Cieľom je, aby hry zo série Assassin's Creed vychádzali pravidelnejšie, ale aby to nebol každý rok ten istý zážitok. Čaká nás veľa dobrých vecí, vrátane Assassin's Creed Hexe, ktorý sme oznámili a ktorý sa chystá.
Okrem toho Yves spomína aj ich zameranie na hry v otvorenom svete, kde vidíme, že teraz prichádza Star Wars Outlaws a Assassin's Creed Shadows, ale aj na hry ako služby, kde majú Rainbow Six Siege a teraz do Xdefiantu vkladajú veľké nádeje a budú sa pri nej riadiť želaniami hráčov. Dodáva, že investujú do svojich enginov, hlavne Snowdrop a Anvil, ktoré sú upravované pre ich potreby a stále pridávajú nové možnosti a aj možnosti evolúcie hier.
K evolúcii hier v otvorenom svete spomenul novinky v Shadows a dotkol sa aj AI ako budúcnosti pre NPC, ale aj ďalšie prvky vo svete:
Technológia sa vyvíja takým tempom, že existujú neobmedzené možnosti evolúcie. Napríklad v Assassin's Creed Shadows máme systém počasia, ktorý ovplyvní jeho hrateľnosť; napríklad rybníky, ktoré sa kedysi kúpali, môžu zamrznúť. Vizuálne tiež vidíme veľký krok vpred pre sériu. Tiež som veľmi hlasno hovoril o potenciáli, ktorý vidím v generatívnej AI, a o tom, ako môže obohatiť NPC, aby boli inteligentnejšie a interaktívnejšie. To by sa mohlo potenciálne rozšíriť na zvieratá vo svete a na svet samotný. Stále je toho veľa, čo môžeme urobiť, aby sme tieto otvorené svety obohatili a aby boli ešte dynamickejšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 100
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 432
- V GTA V je aj slovenský obchod zo Žiliny 31
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 89
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 30
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 24
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- RTX 5090 bude mať najväčší čip od Nvidie od roku 2018 146
- Stalker 2 dostane prvý patch nasledujúci týždeň 136 zobraziť viac článkov >