Xbox dostáva v Európe na marketing menej peňazí ako Playstation |
Marketingový šéf Xboxu pre EMEA trhy otvorene hovorí o ich financiách.
Marketingový šéf Xboxu pre EMEA trhy Michael Flatt otvorene hovorí o ich financiách. Teda o financiách pre Európu, Afriku a Stredný východ. Rovno hovorí že si musia vystačiť s oveľa menším balíkom peňazí ako Sony dáva na PlayStation reklamu.
V rozhovore pre Marketing Week povedal:
"Z hľadiska financovania musíme skutočne tvrdo pracovať proti našej konkurencii. Žiaľ, oni (PlayStation) míňajú viac. Sú požehnaní marketingovými prostriedkami, ktoré my jednoducho nemáme. Ale to je úplne v poriadku. Prijímame to, čo by som nazval fiškálne zodpovednejší prístup k investíciám do médií.
Nie sme obdarení obrovskými mediálnymi rozpočtami, takže musíme šetriť a byť naozaj dosť húževnatí a vytrvalí v boji o prostriedky, ktoré by pravdepodobne išli niekam inam.“
Dodávajú, že vďaka tejto šetrnosti a slobode experimentovať je značka schopná prichádzať s nápadmi, ktoré presahujú jej možnosti.
Microsoft od čias Xbox360 veľa v Európe na marketing nemíňa, keďže až na UK tu má predaje nižšie a tomu má nastavené aj financie na reklamu. Na druhej strane aj tak posledné roky už prešli z tlačenia konzol na tlačenie Game Passu, teraz aj u nás v TV majú reklamu na Game Pass streaming cez Samsung televízory.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Desktopy od Aceru s RTX 5080 a RTX 5090 grafikami ukázali aj ceny 166
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 81
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 83
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Ciri bude mať vo Witcher 4 zaujímavé a zmysluplné možnosti vzťahov 73
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- Black Desert je zadarmo na Steame 7
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >