Xbox dostáva v Európe na marketing menej peňazí ako Playstation |
Marketingový šéf Xboxu pre EMEA trhy otvorene hovorí o ich financiách.
Marketingový šéf Xboxu pre EMEA trhy Michael Flatt otvorene hovorí o ich financiách. Teda o financiách pre Európu, Afriku a Stredný východ. Rovno hovorí že si musia vystačiť s oveľa menším balíkom peňazí ako Sony dáva na PlayStation reklamu.
V rozhovore pre Marketing Week povedal:
"Z hľadiska financovania musíme skutočne tvrdo pracovať proti našej konkurencii. Žiaľ, oni (PlayStation) míňajú viac. Sú požehnaní marketingovými prostriedkami, ktoré my jednoducho nemáme. Ale to je úplne v poriadku. Prijímame to, čo by som nazval fiškálne zodpovednejší prístup k investíciám do médií.
Nie sme obdarení obrovskými mediálnymi rozpočtami, takže musíme šetriť a byť naozaj dosť húževnatí a vytrvalí v boji o prostriedky, ktoré by pravdepodobne išli niekam inam.“
Dodávajú, že vďaka tejto šetrnosti a slobode experimentovať je značka schopná prichádzať s nápadmi, ktoré presahujú jej možnosti.
Microsoft od čias Xbox360 veľa v Európe na marketing nemíňa, keďže až na UK tu má predaje nižšie a tomu má nastavené aj financie na reklamu. Na druhej strane aj tak posledné roky už prešli z tlačenia konzol na tlačenie Game Passu, teraz aj u nás v TV majú reklamu na Game Pass streaming cez Samsung televízory.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Gothic 1 Remake 48
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 203
- Holandsko zažalovalo Sony za ceny na PlayStation Store 159
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 49
- Článok: Samsung Galaxy S25 Ultra 45
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42
- Apple predstavilo nový iPhone 16e 73 zobraziť viac článkov >