Xbox dostáva v Európe na marketing menej peňazí ako Playstation |
Marketingový šéf Xboxu pre EMEA trhy otvorene hovorí o ich financiách.
Marketingový šéf Xboxu pre EMEA trhy Michael Flatt otvorene hovorí o ich financiách. Teda o financiách pre Európu, Afriku a Stredný východ. Rovno hovorí že si musia vystačiť s oveľa menším balíkom peňazí ako Sony dáva na PlayStation reklamu.
V rozhovore pre Marketing Week povedal:
"Z hľadiska financovania musíme skutočne tvrdo pracovať proti našej konkurencii. Žiaľ, oni (PlayStation) míňajú viac. Sú požehnaní marketingovými prostriedkami, ktoré my jednoducho nemáme. Ale to je úplne v poriadku. Prijímame to, čo by som nazval fiškálne zodpovednejší prístup k investíciám do médií.
Nie sme obdarení obrovskými mediálnymi rozpočtami, takže musíme šetriť a byť naozaj dosť húževnatí a vytrvalí v boji o prostriedky, ktoré by pravdepodobne išli niekam inam.“
Dodávajú, že vďaka tejto šetrnosti a slobode experimentovať je značka schopná prichádzať s nápadmi, ktoré presahujú jej možnosti.
Microsoft od čias Xbox360 veľa v Európe na marketing nemíňa, keďže až na UK tu má predaje nižšie a tomu má nastavené aj financie na reklamu. Na druhej strane aj tak posledné roky už prešli z tlačenia konzol na tlačenie Game Passu, teraz aj u nás v TV majú reklamu na Game Pass streaming cez Samsung televízory.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 417
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 82
- Ako je to s výkonom grafiky v PS5 Pro verzii konzoly? Má 33TFlops? 295
- Článok: PlayStation 5 Pro 142
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 33
- PS5 Pro už bola rozobraná 215
- Novembrové filmy a seriály 12
- GTA VI misie budú znovu lepšie, Rockstar vraj zdvihol latku v realizme a AI 73
- RECENZIA: Red Dead Redemption & Undead Nightmare (PC) 45
- Takto vyzerá balenie PS5 Pro 157 zobraziť viac článkov >