Sony: PlayStation štúdiá budú ďalej vyvíjať hitovky |
Sony tento rok neprinieslo veľký titul, ale firma ubepzečuje, že nastaví vývoj tak, aby zaistili postupné vydávanie takýchto titulov.
Sony v hovore k aktuálnej finančnej správe ubezpečuje, že PlayStation Studios plánuje "konzistentne a postupne" vydávať hitové hry. Dodáva, že SIE sa teraz snaží vylepšiť svoj vývojový proces a lepšie nastaviť plánovanie vydaní, aby to zaistili. Konkrétne k tomu povedali, že Studio Business Group "posilňuje riadenie plánov vývoja a optimalizuje vývojové projekty s cieľom dôsledne a nepretržite vydávať úspešné tituly."
Medzitým sa Platform Business Group zameria na „udržiavanie a rozširovanie“ počtu aktívnych používateľov PlayStation a zároveň posilňuje zapojenie používateľov. Primárnym cieľom je „vytvoriť stabilnú zárobkovú základňu“.
Ide o to, že SIE tento rok nevydalo blockbuster titul a do konca roka majú zatiaľ naplánované len tri menšie a to Concord, Astro Bot a Lego Horizon Adventures. Pritom Lego bude prvá hra, ktorá vyjde aj mimo PS a PC a to na Switch.
Minulý štvrťrok hovorili, že bojujú s tým, aby udržali ziskové marže a to napriek vydávaniu veľkých titulov. Zisky nie sú dostatočné. Medzitým reštrukturalizovali Playstation divíziu, kde bolo prepustených cez 900 ľudí a vytvorili novú štruktúru vedenia v SIE, v ktorom si vedenie rozdelili Hermen Hulst a Hideaki Nishina.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 325
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >