Na The Last of Us multiplayerovke sa robilo zhruba 4 roky |
Jason Schreier priniesol niekoľko detailov o zrušenej The Last of Us multiplayerovke.
V Sony sa chceli výraznejšie zamerať na live service hry, teda hry ako služby. Vo vývoji bolo hneď viacero projektov, no kopy z nich sa nakoniec nedočkáme a aj tie, ktoré sú stále v príprave, sú otázne. Beta Concordu veľmi nezaujala a o Marathone začínajú kolovať nie práve priaznivé správy. Teraz sa navyše dozvedáme, že aj zrušená The Last of Us multiplayerovka bola poriadne masívny projekt.
Viac o tom v podcaste povedal herný novinár a spisovateľ Jason Schreier z Bloombergu, ktorý je pravidelným zdrojom podobných zákulisných informácií. Podľa jeho slov môžeme odhadovať, že Sony na hre nešetrila a bol to naozaj masívny projekt. Schreier totiž tvrdí, že sa na hre pracovalo zhruba 4 roky v tíme stoviek vývojárov. Sám navyše dodáva, že to bol drahý projekt a jeho zrušenie sa podpísalo aj pod to, že v Sony padali hlavy. Nespomína však, kto si to odniesol.
👀 Naughty Dog 's The Last of Us Online /Factions 2
— Dream Walker (@Dream_WaIker) August 9, 2024
🔹"Was In development for ~4 years
🔹With a team in the hundreds"
🔹An expensive project
🔹The cancellation "made some heads roll at Sony as a result"
Per Jason Schreier#PlayStation #PS5 #Lastofus #TLOU pic.twitter.com/rABR04REqH
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 100
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 432
- V GTA V je aj slovenský obchod zo Žiliny 31
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 89
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 30
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 24
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- RTX 5090 bude mať najväčší čip od Nvidie od roku 2018 146
- Stalker 2 dostane prvý patch nasledujúci týždeň 136 zobraziť viac článkov >