Silent Hill 2 na PC podporuje aj FSR 3 frame generation a DLSS ray reconstruction, viete už odblokovať 30fps scény |
Síce v oficiálnych nastaveniach nové funkcie nie sú, viete ich zapnúť cez konfiguračný súbor.
Zdá sa, že Bloober toho má pre Silent Hill 2 remake pripraveného vo vizuále viac, ale možnosti v nastaveniach chýbajú. Buď to pridal a nestihol všetko otestovať, alebo to nemohol oficiálne pridať aby boli hry rovnaké s PS5, alebo je to len automaticky podporované v Unreal engine 5. Konkrétne ide o FSR 3 Frame Generation (ideálne pre Steam Deck) a DLSS 3.5 funkciu ray reconstruction.
Všetky viete zapnúť cez engine.ini súbor.
Pre FSR3 pridajte pod [SystemSettings]
r.FidelityFX.FI.Enabled=1
Pre DLSS 3.5 rovnako pod [SystemSettings]
- r.NGX.DLSS.denoisermode=1
- r.Lumen.Reflections.BilateralFilter=0
- r.Lumen.Reflections.ScreenSpaceReconstruction=0
- r.lumen.Reflections.Temporal=0
- r.Shadow.Denoiser=0
Zároveň sa už objavil prvý mod, ktorý zruší 30 fps obmedzenie pre prestrihové scény, ktoré tam tiež z nejakého dôvodu Bloober nechal. A rovnako mod pridáva pre prestrihové scény plnú widescreen podporu pre 1920x1200, 2560x1080 a 3840x1080 rozlíšenia. V hre sú totiž obmedzené na 16:9.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 408
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >