Nvidia priniesla Nvidia Reflex 2, funkcia zníži lag o 75% |
Reflex 2 prichádza s Frame Wrap funkciou.
NVIDIA Reflex 2 je nová technológia, ktorá znižuje latenciu PC až o 75 %, čím ešte viac zlepšuje reakčnú rýchlosť v hrách. Je postavená na pôvodnom NVIDIA Reflex, ktorý znižoval latenciu synchronizovaním úloh CPU a GPU, čo umožnilo rýchlejšie reakcie v hrách.
Reflex 2 predstavuje novú technológiu Frame Warp, ktorá aktualizuje zobrazené herné snímky na základe najnovšieho vstupu z myši tesne predtým, než sa zobrazia. To umožňuje rýchlejšiu vizuálnu spätnú väzbu, znižuje latenciu a zlepšuje presnosť zamierenia.
Reflex 2 funguje tak, že "prekrúca" herné snímky, aby odrážali najnovšiu perspektívu kamery, čím sa znižujú oneskorenia pri vykresľovaní a zlepšuje sa výkon hráča, najmä v rýchlo sa pohybujúcich hrách. Predpovedaním zmien v pozícii kamery a vyplnením medzier v obraze zabezpečuje plynulejšiu a responzívnejšiu hru. Táto technológia je obzvlášť efektívna v scénaroch, kde sú bottleneckmi CPU alebo GPU, pričom má významný vplyv na latenciu.
Na obrázkoch tu máme aj porovnanie fungovania systému bez Reflexu
Fungovanie s pôvodným Reflexom
A novým reflexom
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 47
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 66
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 99
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Aprílové hry 34
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >