Kickboxer dostane AAA herné spracovanie od veteránov Call of Duty alebo Halo |
Vývojári na hre spolupracujú s tvorcami nových Kickboxer filmov.
Spoločnosť Force Multiplier Studios oznamuje, že nadviazala spoluprácu s Dimitrim Logothetisom a Robom Hickmanom, tvorcami filmov Kickboxer: Vengeance, Kickboxer: Retaliation a pripravovaného filmu Kickboxer: Armageddon, aby vytvorili vôbec prvú videohru podľa série Kickboxer.
Videohra, ktorá je v súčasnosti v počiatočnom štádiu vývoja, bude kombinovať bohatý príbeh filmu Kickboxer s kinetickou akciou bojových umení, aby priniesla intenzívny, vysokooktánový bojový film, a bude obsahovať ikonické postavy a miesta zo série, v ktorej pôvodne hrala ikona bojových umení Jean-Claude Van Damme.
Film Kickboxer, ktorý debutoval v roku 1989, zanechal nezmazateľnú stopu v popkultúre a je oslavovaný pre svoje napínavé bojové sekvencie a inšpiratívne témy odolnosti a vykúpenia. Cieľom tohto partnerstva je preniesť akčný svet Kickboxera do hier a ponúknuť fanúšikom pohlcujúci zážitok z bojových umení.
Force Multiplier Studios je nové vývojárske štúdio, ktoré spoluzaložili Jeremy Breslau, Brent Friedman a Charnjit Bansi, veteráni videoherného priemyslu, ktorí viedli príbeh a dizajn viacerých AAA franšíz vrátane Call of Duty, Borderlands a Halo. Výrazne sa podieľali aj na filmových adaptáciách z univerza Tomb Raider a Mortal Kombat.
„Kickboxer je viac než len film, je to kultúrny fenomén, ktorý inšpiroval celé generácie fanúšikov a majstrov bojových umení,“ povedal Dimitri Logothetis, scenárista a režisér filmu Kickboxer: Armageddon, ktorý sa pričinil o oživenie tejto značky nedávnymi filmovými adaptáciami. „Som nadšený zo spolupráce s neuveriteľným tímom štúdia Force Multiplier. Vytvoríme herný zážitok, ktorý vzdá hold pôvodnému filmu a zároveň predstaví nové vzrušujúce herné prvky.“
„So skúsenosťami štúdia Force Multiplier Studios vytvárame niečo, čo bude nielen ctiť odkaz série, ale aj nanovo definovať, čo môžu fanúšikovia očakávať od bojovky s bojovými umeniami,“ dodal producent Rob Hickman.
„Nemôžeme sa viac tešiť, že v spolupráci s Dimitrim a Robom prinášame Kickboxer do herného sveta,“ povedal Jeremy Breslau, generálny riaditeľ Force Multiplier Studios. „Našou vášňou sú inovácie, a tak ako sme inovovali vo Fortnite Creative s našou vlastnou bojovou strieľačkou Karnivus: Rooftop Rumble, nemôžeme sa dočkať, kedy inovujeme bojový žáner s neuveriteľne viscerálnymi súbojmi a dôrazom na prostredie a to, čo v ňom môžete robiť. Vytvárame dynamickú bojovku, ktorá umožní hráčom stať sa najlepšími kickboxermi na svete, cestujeme do exotických lokalít a zavádzame nové mechaniky boja v prostredí, aby sme priniesli zážitok z bojových umení, aký tu ešte nebol.“
Ďalšie informácie o videohre Kickboxer budú zverejnené neskôr v tomto roku.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Grand Theft Auto: Vice City Nextgen Edition je dostupné na stiahnutie 39
- RTX 5080 karty sú už v obchodoch. Koľko stoja? 167
- Kemperi už čakajú na RTX 5090 karty 109
- Recenzie na prvé RTX 5080 karty sú už vonku 192
- Čínska umelá inteligencia DeepSeek zasiahla akcie Nvidie 70
- RTX 5080 bude zrejme pomalšia a možno aj drahšia, ako sme čakali 157
- Porovnania výkonu RTX 5080 grafiky 174
- Assassin's Creed Shadows spustil predobjednávky, ukázal PC požiadavky 39
- Arabi vraj zaplatili nové DLC pre Assassin's Creed Mirage 39
- Stalker 2 dostal nový patch 1.1.4 91 zobraziť viac článkov >
Vývoj: Force Multiplier Studios / Force Multiplier Studios Štýl: Bojovka | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|