Nové výpovede v PlayStation štúdiách |
Sony síce oficiálne prepúšťanie ešte neohlásilo, ale minimálne preriedilo svoj interný softvérový vývojový tím.
Nové prepúšťania v Sony sa dotkli ďalšieho štúdia PlayStation, tentokrát tímu pre vývoj softvéru, nie herného tímu. Túto správu zverejnil na Mastodon Oscar Diaz, Senior Design Technologist v PlayStation študiách.
Hovorí:
Väčšina môjho tímu bola práve prepustená z PlayStationu. Bol to sen pracovať so Sony na platforme, na ktorej som vyrastal, a prispieť k PS5, Portalu, PSVR2, PS App a budúcim konzolám. Ak poznáte niekoho, kto potrebuje inžiniera so skúsenosťami s natívnym používateľským rozhraním konzoly, neváhajte sa ozvať.
Uvidíme, ako sa to dotkne softvéru a hlavne systému konzol, ale podľa jeho slov už pracoval aj na menu budúcej konzoly, teda zrejme PS6.
Prepúšťaniam sa nedivíme, keďže ide záver finančného roka, kedy sa väčšinou konsoliduje a nastavujú rozpočty na ďalší finančný rok. Sony už nedávno prepustila časť zamestnancov v Bend štúdiu po tom, ako im zrušili live projekt, predtým zatvorili Firewalk, autorov Concordu, a mobilné štúdio Neon Koi.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II 240
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 65
- Netflix naplánoval svoje seriály a filmy na rok 2025 27
- GTA VI cieli na 30 fps na konzolách a bude sa možno predávať samostatne bez GTA On 233
- Kingdom Come: Deliverance II končí s pekným priemerom recenzií 134
- Objavujú sa prvé problémy s RTX 5090 kartami 161
- Nvidia predstavila špecifikácie RTX 5070 a RTX 5070 Ti 132
- Sony donútilo autora Bloodborne 60 fps patchu zrušiť ho 85
- EA predvádza nový Battlefield, chce ho budovať spolu s hráčmi 104
- Kingdom Come: Deliverance II odštartoval na Steame slušne 146 zobraziť viac článkov >