Vývojár The Order: 1886 hovorí o neodsúhlasení dvojky a problémoch jednotky |
Štúdio Sony navrhlo projekt pokračovania, ale vedenie ho zamietlo.
V roku 2015 nám štúdio Ready at Dawn, ktoré dovtedy robilo najmä na spin-offoch známych značiek pre vedľajšie platformy, prinieslo svoju dlho pripravovanú veľkú akčnú hru The Order: 1886. Očakávania boli veľké, no nepodarilo sa ich naplniť. Hra získala priemerné hodnotenia len málo cez 60% a rýchlo sa na ňu zabudlo. Potenciál tam bol, svet bol zaujímavý, ale nič z toho autori nevedeli využiť a dostali sme síce peknú, ale repetitívnu a dosť plochú hru.
Aj napriek slabšiemu prijatiu však v štúdiu chceli robiť na pokračovaní a navrhlo ho Sony. Vedenie však projekt zamietlo. O detailoch a aj problémoch hry teraz porozprával spoluzakladateľ štúdia a vývojár hry Andrea Pessino v rozhovore pre MinnMax.
„Skutočne sme si mysleli, že sme v The Order vytvorili takú jedinečnú a atraktívnu základnú líniu, že jej ľudia odpustia niektoré nedostatky,“ priznal v rozhovore Andrea Pessino. „Bolo by to neuveriteľné pokračovanie, to vám môžem povedať s istotou.“ Ďalej vysvetlil, že v skutočnosti bolo lepšie, že Sony pokračovanie neschválila, pretože rozpočet na hru by bol malý a štúdio nemalo žiadnu páku na vyjednanie lepšej zmluvy. Pessino však povedal, že tím by túto príležitosť aj tak využil, aby skúsil napraviť povesť The Order: 1886.
O samotnom pokračovaní však až tak veľa neprezradil. Dozvedeli sme sa však viac o problémoch prvej časti. Jedným z problémov pri vývoji hry bol tlak na vydanie, takže obsah bol vystrihnutý - z interaktívnych prvkov sa stali cutscény a filmy. „Boli sme zúfalí, viete, museli sme to dodať,“ povedal. „Potrebovali sme ešte aspoň jeden rok a nedostali sme ho.“
Navyše sa zdá, že aj samotné nízke recenzie boli pre vývojárov šok. Každé štúdio si pred vydaním hry robí interný prieskum, ako asi hra dopadne. Slúžia na to mock recenzie, kedy nejaká agentúra najme kritikov, aby hru hrali, napísali recenziu a tie sa nakoniec vyhodnotia, prípadne sa ešte na ich základe upraví hra. Podľa nich odhadovali hodnotenia cez 70, nakoniec ale ledva preliezli 60. Pessino si myslí, že ak by hodnotenia dosiahli ich odhady, pokračovanie by vo vedení schválili.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 22
- Sony dáva odškodné za včerajší výpadok, ale len PS Plus predplatiteľom 81
- PSN má výpadok 111
- Kingdom Come: Deliverance II odštartoval na Steame slušne 148
- Mody na Kingdom Come: Deliverance II už prichádzajú 114
- Chcete pristupovať na internet bezpečne, anonymne a bez obmedzení? NordVPN je tu p 15
- Kingdom Come: Deliverance II predal milión kusov 135
- RECENZIA: Marvel's Spider-Man 2 (PC verzia) 79
- Take 2 vie, že ak by vydali GTA VI naraz aj na PC, mali by výrazne vyššie predaje 80
- Článok: Čitateľská hra roka 2024 52 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Ready at Dawn Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|