Gamepro získalo exkluzívne interview s Hideo Kojimom, v ktorom odzneli zaujímavé veci ohľadom ďalších plánov tohto game designera po dokončení MGS4. Majú veľký záujem vyvíjať pre Xbox360, ktorého predaj v US a EU je veľmi veľký a spomenul aj to, že je fanúšikom Gears of War. Ale vidí budúcnosť aj v PC a študuje ho na svoje ďalšie projekty, kde je jeho hlavnou výhodou to, že nemusia sa paktovať s MS, Sony ani Nintendom a pri PC nie sú problémy s načasovaním, ako pri PlayStation platformách. Nakoniec veľmi sa teší aj na programovanie pre Wii, ale zatiaľ musí dokončiť monštrum MGS4. Na otázku, týkajúcu sa exkluzivity MGS4, odpovedal, že je zatiaľ iba pre PS3. Priblížil aj víziu Metal Gear Online, ktorý by bol ideálny, keby fungoval na všetkých platformách a každý by si mohol zahrať.
Porozprával aj o hardvéri, kde spomenul, že pre hru budú potrebovať viac miesta ako potreboval Resistance a 20 GB je z jeho pohľadu ešte málo. Na otázku, či by bol problém zmestiť dáta HD hry na Xbox360, odpovedal, že to nie je náročné, záleží ako to spravia. Prípadne sa môže použiť viac diskov, alebo nový formát dual layeru. Čo sa týka programovania pre PS3, je náročné, ale viac nehovoril, lebo si nechcel pohnevať Kutaragiho (ale už mu povedal, že by chcel späť vibrácie do PS3 ovládača). Dodal však, že aj programovanie pre PS2 bolo podobné. 1080p a podobné HD veci Kojimu nikdy nechytali a bol by najradšej, keby sa hralo na malej obrazovke, ale nové konzoly si to vyžadujú. Myslí si, že HD nie je potrebné ešte dva-tri roky. O tom, či bude mať MGS4 aj intergrovaný multiplayer, sa ešte nerozhodlo. Rozhodnuté je o prepojení PSP a PS3.
MGS4 nebude umiestnené len na stredný východ, ale bude to len prvá lokácia, do ktorej sa dostanete. Bude zrejme najväčšia a po džungli to bude veľká zmena. Hráči sa dostanú do vojny pripomínajúcej tretiu svetovú, no z ich pohľadu obmedzenú len na boj korporácií na určitom území. Medzi nimi sa bude Snake pohybovať, spolupracovať a prikláňať sa k jednej alebo druhej strane. Bude ničiť hromady nepriateľov, či už ľudí, alebo stroje. Hra síce bude stále stealth, ale hráči sa môžu vydať aj akčnou cestou. Ohľadom zbraní sa môžu hráči tešiť na veľkú rozmanitosť a aj ich upgradovateľnosť.
Čo sa týka predrenderovaných scén, chcú radšej tvoriť real-timeové scény, ktoré sú interaktívne, ale ak im stačí ukázať niečo pekné, použijú predrenderovanú scénu. Prestrihové scény v MGS4 budú kratšie ako v predošlých hrách.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- CES ukázalo expanziu robotov, prichádzajú aj robotické priateľky 91
- Alza spustila nové zľavy 14
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 178
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 150
- RTX 5080 karty sa už objavujú v zoznamoch eshopov 107
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 85
- Kde sa aktuálne požiare v Los Angeles nachádzajú v GTA V? 69
- Ukážka nastavení a výkonu Kingdom Come: Deliverance II na konzolách 110
- Šéfovia technologických firiem pred nástupom Trumpa obracajú kabáty. Zuck útočí aj 129
- Recenzie na RTX 5090 prídu budúci týždeň, RTX 5080 dostanú recenzie rovno k vydani 225 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: Konami / Kojima Productions Štýl: Akcia / Stealth Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|