Spoločnosť Petroglyph, tvorca Star Wars: Empire At War, pripravuje novú RTS z blízkej budúcnosti a fiktívneho vesmíru na základe vlastných predstáv, Universe At War: Earth Assault. Tvorcovia plánujú vytvoriť rozsiahlu sériu s pôvodnými hrdinami a konceptom. Úvodná hra sa odohráva na Zemi, kde ľudstvo čelí hrozbe, na ktorú nie je dostatočne pripravené. Cudzopasná mimozemská rasa sa pokúša vyhladiť všetko, čo jej stojí v ceste a na muške sú práve jedinci Homo sapiens. Našťastie, sú tu aj iné rasy, ktoré majú podobný problém a spojenectvo s nimi dáva šancu na prežitie.
Hoci prvý titul sa točí okolo problémov na Zemi, ďalšie časti nás zavedú aj na iné planéty a prezradia viac o ďalších civilizáciách. Tvorcovia zatiaľ čosi prezradili len o jednej z nich, ktorú ľudia nazývajú "tí prekliati votrelci", inak je označená ako "The Hierarchy". Táto rasa využíva chodiace bojové stroje prenesené z orbitu a tie pomocou teleportačného systému získavajú doplnky, ktoré umiestňujú na jednotlivých častiach konštrukcie a tak zlepšujú svoje vlastnosti. Hierarchia má jednoduchý manažment surovín. Malé mechanizmy zvané reaper drones zbierajú všetko, čo im príde do cesty, autá, domy, kravy, stromy, ľudí... a konvertujú to na materiál, potrebný na výrobu ďalších strojov. Hlavnú výzbroj tvoria plazmové a rádioaktívne zbrane.
Systém "tactical Dynamics" v taktickom móde umožní hráčom upravovať si parametre všetkých jednotiek od zbraní a štítov, cez podporné prostriedky, až po spôsoby opravy a podmienky výroby. V boji si užijeme bohatý sortiment menších jednotiek, ale aj bojové kolosy a unikátne technológie. Ako sa budú zdokonaľovať a vylepšovať, ovplyvní priamo hráč už pri vývojovom procese. Zrejme sa jedná o podobný systém, ako je navrhovanie atribútov hrdinu v BFME 2, lenže tu sa to týka nielen špeciálnych postáv, ale aj bežných jednotiek. Väčšina činností a plánovanie sa síce odohráva na globálnej mape, ale aj po prechode do taktického bojového režimu má hráč mnoho možností, ako zabezpečiť výhodu pri stretnutí s nepriateľom.
Veľký dôraz bude kladený na multiplayer. Tvorcovia ponúknu predovšetkým krátke dynamické bitky, ktoré však pomôžu naplniť dlhodobé ciele. Hráčom sa otvoria nové možnosti, získajú rôzne výhody atď. Medzi módmi bude aj dobýjanie sveta, kde hráč vidí planétu, rozdelenú na územia a vyzýva iných hráčov, aby získal čo najviac sektorov. Súčasťou bude získavanie prestíže, rebríčky najlepších atď. Universe At War je vo vývoji už bezmála rok a tvorcovia v dohľadnej dobe plánujú multiplayerový betatest a demo. Finálny produkt by sa vraj mohol objaviť už koncom roka 2007.
Update: Bola otvorená oficiálna stránka hry.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox 360 Vývoj: SEGA / Petroglyph Štýl: stratégia / realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|