To, že 3D Mark a výsledky jeho testov sú v praxi nepoužiteľné, je dávno známy fakt. Syntetický benchmark síce vyžmýka každé GPU do sucha, ale o výkone v hrách podáva len veľmi skreslené predstavy. Naproti tomu nový benchmark RyderMark, ktorý je predstavený na tweaktown, používa reálny herný engine, čo môže priniesť oveľa zaujímavejšie a hodnovernejšie čísla.
Hoci beta verzia RyderMarku, ktorú mali redaktori k dispozícii nepodporuje DX10, do budúcna sa plánuje aj s touto modifikáciou a už teraz softvér podporuje napr. Parallel Occlusion Mapping, 32 a 64 bitové HDR s AA, Soft Shadows, Normal Mapping, Soft Particles, Full Scene Motion Blur, Depth-of-Field, Heat Haze, Volumetric Fire a realistickú fyziku vody. Všetko je to pekné, ale keď sa pozriete na priložené obrázky, grafika vyzerá skôr priemerne až podpriemerne. Aby sme boli konkrétny, zostava s Intel Core 2 Duo E6700, 2 GB RAM a grafikou X1800 Pro z benchmarku vyšla s výsledkami, ktoré môžete vidieť na obr. 3. Plná verzia testovacieho programu by sa mala objaviť už čoskoro.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 411
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >