Jason Bourne sa ukazuje a snaží sa v deme dokázať, že bude aj v hre Bourne Conspiracy rovnako dobrý ako v knihe a vo filme. Po prvých dojmoch z dema musím skonštatovať, že hra sa možno až príliš snaží napodobiť film a teda sturčne zhrnuté - príliš veľa prestrihových animácii, príliš málo hry.
Demo ponúklo tri scenáriá, v ktorých si zabojujete, zastrieľate, aj zajazdíte autom. Treba povedať, že bitky sú naozaj vizuálne perfektne spracované a Jasona Bourna v nich spoznáte, ale ich problémom je ovládanie, totiž dve tlačidlá používané na takmer rovnaké útoky a jedno na blokovanie neponúka dostatok taktiky na to, aby v bojoch nešlo skôr o náhodu, ako o vašu zručnosť. Prakticky to funguje tak, že stláčate tlačidlá a tým bijete nepriateľa, až pokým sa vám nezvýši adrenalín na určitú hodnotu, kedy spravíte finiš a odrovnáte ho.
Odrovnania sú veľmi pekne spracované a hra v nich automaticky využije okolité prostredia. Druhá časť akcie a to streľba sa snaží napodobovať cover&shoot systém a má skôr také priemerné spracovanie (cca na štýl Kane and Lynch). Ani tu nechýbajú adrenalínové akcie, kde rovnako môžete nechať automaticky finišnuť nepriateľa presnou strelou. Tretím aspektom gameplayu v deme boli naháňačky na autách, kde demo ukázalo maličkú časť mesta, v ktorej ste sa museli naháňať s policajtami a čakať, kým sa odblokuje jeden tunel. Keby policajti neboli lemraví a naozaj vás aj ohrozovali, možno by v tom bola aj štipka zábavy.
Celá akčná časť hry je neustále presekávavaná prestrihovými scénami, ktoré vás nie len, že oberajú o zážitok z akcie, ale vďaka nutnosti počas nich stálčať to pravé tlačidlo, ktoré vám na sekundu vybehne na obrazovke, akciu úplne ničia. Totiž málokedy sa trafíte do tlačidla na prvýkrát a akonahlé sa netrafíte, ste mŕtvy, zajatý, zaktnutý. Začínate od posledného checkpointu a nakoniec sa vám môže stať, že obrazovka z výberom Load Last Checkpoint a následne extrémne dlhý loading, vám budú robiť spoločnosť častejšie ako samotná hra.
High Moon Studios postavilo hry na Unreal Engine, z ktorého síce nevyužilo ani tretinu potenciálu, ale vizuálne vyzerá hra decentne. Repetívne textúry a prostredie bez efektov, ako tak vyvažujú kvalitné animácie postáv a filmový pocit z hry. Filmový pocit však často prebíja samotnú hru a minútový gameplay medzi prestrihovými animáciami je dosť málo. Ostáva dúfať, že celá hra nebude taká ako ukazuje demo, respektíve, že hru poriadne dopracujú, keďže aj chýb ponúklo demo viac ako dosť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Novembrové hry 27
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PS3 Vývoj: High Moon Studios / Vivendi Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|