Karaoke hra Lips sa miesto súťaženia rozhodla zaujať široké spevuchtivé publikum skôr zábavou. Ako nám prezradil jeden z tvorcov, Lips má byť v prvom rade sociálna párty hra o zábave, menej už o skóre, rebríčkoch a súťažení. Zámer vyžmýkať z karaoke titulu maximálnu párty záležitosť podčiarkuje to, že hoci hlavnú úlohu v hre zastávajú dvaja speváci, nudiť sa nemusia ani ďalší 4 hráči.
Dva wireless mikrofóny ozdobené rôznofarebnými LED diódami slúžia ako primárny „pracovný“ nástroj, okrem spevu dokážu zachytiť aj rôzne gestá, ako napríklad hranie na tamburíny. Zaznamenávanie gest nekončí len pri jednoduchých rytmických pohyboch, hardvér dokáže spracovať aj rôzne krúženia či víťazné zdvíhanie paží a v niektorých momentoch hra takéto telocvičné vystupovanie dokonca priamo vyžaduje. Zapojenie druhého mikrofónu počas hrania už ani nemohlo byť jednoduchšie – stačí zatriasť mikrofónom, obrazovka sa ihneď rozdelí na dve polovice a druhý spevák sa môže realizovať. Ideálne v situáciách „jeej, to je dobrý song, to si chcem s tebou zaspievať aj ja“.
Keď sme spomínali ďalších 4 hráčov, tí môžu klasickými Xbox ovládačmi okoreniť spev svojich kamarátov rôznymi nástrojmi, činelami, tamburínami a ďalšími rytmickými hračkami. To môže byť dobrou zbraňou ako (ne)vylepšiť zvukový prejav kolegov. Zaujímavou formou interakcie, ktorú Lips ponúka, je pískanie, ak poznáte toto, viete, na čo sa môžete tešiť. Titul ponúkne aj vytváranie a editáciu vlastných playlistov, nielenže si budete môcť zostaviť vlastný zoznam obľúbených songov, ale opäť sa podčiarkne párty zameranie hry - jednoducho si pred párty zoradíte najlepšie veci do playlistu, pustíte ich ako obyčajný hudobný podmaz pre ľudí a v momente, keď niekto zatrasie mikrofónom, pasívne počúvanie sa mení na aktívne spievanie.
Asi najväčším rozdielom oproti konkurencii je, že Lips dokáže čiastočne rozoznávať spievané slová. Na predvádzačke nevysvetlili algoritmus podrobne, ale jasne deklarovali, že ak dvaja speváci zaspievajú ten istý song rovnako dobre, viac bodov bude priradených tomu, kto sa výslovnosťou bližšie priblíži originálu.
Ďalšie podrobnosti týkajúce sa napríklad tracklistu, importovania vlastných pesničiek (aj pri nich sa určitou formou bude hodnotiť triafanie do tónov) nám v Microsofte neprezradili, no všetko potrebné sa určite dozvieme najneskôr na Vianoce, kedy by sa táto Xbox exkluzivita mala dostať na pulty obchodov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 45 zobraziť viac článkov >