Crackdown úspešná akčná adventúra z roku 2007 má stále čo ukazovať. Síce vzhľadom na svoj vek nemá všetky moderné efektíky, ale ako nové video od Digital Foundry ukazuje, že hra v noci ponúka neuveriteľných 3000 svetiel, z ktorých každé má dynamický, realtimeový efekt na okolité prostredie. Dokonca engine vypočítava aj svetlá mimo záberu kamery, čo napríklad Killzone 2 alebo CryEngine 3 neponúkajú. K tomu engine zvláda plné dynamické mesto, engine veľmi pekne prechádza medzi dňom a nocou, nechýbajú efekty oblakov, či už pri ich prechádzaní cez slnko-mesiac, alebo aj ich hustota ovplyvňuje nasvietenie.
Podľa benchmarkov ide hra v bežných situáciách stabilne na 30 fps, jedine gigantické reťazové explózie sťahujú framerate nižšie. Najväčším zázrakom je, že to celé dokázali autori spraviť na starom Renderware engine. Hru totiž začali robiť v roku 2003 ešte na prvý xbox a postupne optimalizovali jednotlivé jej časti na čo najmenšiu záťaž, aby sa im to po prejdení na Xbox360 vyplatilo.
Autori Crackdownu teraz pracujú na MMO akcii All Points Bulletin, plus hovorí sa aj o Crackdowne 2. Uvidíme čo z toho na E3 ohlásia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Real Time Worlds Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|