Crackdown úspešná akčná adventúra z roku 2007 má stále čo ukazovať. Síce vzhľadom na svoj vek nemá všetky moderné efektíky, ale ako nové video od Digital Foundry ukazuje, že hra v noci ponúka neuveriteľných 3000 svetiel, z ktorých každé má dynamický, realtimeový efekt na okolité prostredie. Dokonca engine vypočítava aj svetlá mimo záberu kamery, čo napríklad Killzone 2 alebo CryEngine 3 neponúkajú. K tomu engine zvláda plné dynamické mesto, engine veľmi pekne prechádza medzi dňom a nocou, nechýbajú efekty oblakov, či už pri ich prechádzaní cez slnko-mesiac, alebo aj ich hustota ovplyvňuje nasvietenie.
Podľa benchmarkov ide hra v bežných situáciách stabilne na 30 fps, jedine gigantické reťazové explózie sťahujú framerate nižšie. Najväčším zázrakom je, že to celé dokázali autori spraviť na starom Renderware engine. Hru totiž začali robiť v roku 2003 ešte na prvý xbox a postupne optimalizovali jednotlivé jej časti na čo najmenšiu záťaž, aby sa im to po prejdení na Xbox360 vyplatilo.
Autori Crackdownu teraz pracujú na MMO akcii All Points Bulletin, plus hovorí sa aj o Crackdowne 2. Uvidíme čo z toho na E3 ohlásia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 37
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 117
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 51
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Real Time Worlds Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|