Skate ako v skutočnosti

Neverím, že ten kus plastu môže fungovať, kopírovať pohyb a pritom reagovať tak rýchlo ako dynamický freestylový šport vyžaduje. Ale ono to funguje!

pridal spacejunker 10.6.2009 o 12:50 pod hry
Skate ako v skutočnosti

HRY > NOVINKY >

Goofy alebo regular? Goofy, odpovedám mladému skejťákovi, ktorý nastavuje demo Tony Hawk RIDE. Ešte pred štartom sa ma pýta, či som stál na doske a keď dostáva kladnú odpoveď, dodáva, že sa budem cítiť ako doma.

Neverím, že ten kus plastu môže fungovať, kopírovať pohyb a pritom reagovať tak rýchlo ako dynamický freestylový šport vyžaduje. Skepsu po krátkej session v half pipe nahradila eufória, ale zároveň smútok, že si namiesto nálepky neodnášam práve ten kus hardvéru, ktorý má šancu spraviť taký víchor ako to kedysi dokázala malá revolúcia SKATE od EA.

Podložka Tony Hawk RIDE je tvarovaná ako klasický skejt, veľkosťou je však o nejaký ten centimeter menšia a hrubšia kvôli elektronike a senzorom vo vnútri. Je prakticky jedno na akom povrchu chcete jazdiť, je dôležité, aby okolo vás bol dostatok priestoru na mávanie rukami, pády a ak ju máte položenú na koberci, tak sa pripravte, že po pár otočkách začne cestovať pred televízorom. Váhový limit nastavený na 136 Kg je akceptovateľný, hlavne ak si uvedomíte, že pri diktáte sa spotí ktokoľvek, kto sa vie vrtieť okolo svojej osi.

 Tony Hawk Ride - presentation

Doska má po stranách, na frontside a backside optické senzory pre graby. Nie je nutné sa jej priamo dotýkať, ale pre efekt to tak či tak spravíte. Demo RIDE začínalo v odtokovom kanáli, kde bola pripravená trojica challengov. Na rozbehnutie hrabnem nohou do vzduchu a Tony sa na obrazovke rozbehne vpred. Ako prvé bolo nutné odjazdiť čistý manual, pre ktorý stačí dosku dvihnúť (pomaly tlačíte zadnou nohou a dvíhate nos), v zápätí treba preskočiť sud olliečkom. Rýchlo dvíham dosku na zadné, maník skáče cez sud a rúti sa k zábradliu.

Ešte jedno ollie, grindujem 50-50 a po dopade si narážam držku. Tutorial vás vedie za ručičku, ale stáť na doske vyžaduje udržať balans za každú cenu. Jej dno je totiž vypuklé, vytvarované tak, aby sa dali rezať zákruty a zároveň rýchlo reagovať na spotoch. Druhá časť dema sa odohrávala v half pipe. Po drope stačilo len improvizovať, plniť kombo meter trikmi a potom odpáliť v spomalenom zábere napríklad air walk. Všetky triky vychádzajú zo skutočnosti, takže obyčajný kickflip spravíte rýchlym dvihnutím dosky zadnou nohou a kopnutím prednej doľava alebo doprava. Otočkou na doske o 180° spravíte aj v hre rovnakú rotáciu.

Vďaka tomu a faktu, že nepotrebujete vôbec žiaden ovládač (až na navigáciu v menu), sa cítite, ako keby ste skutočne skejtovali. Zážitok z jazdy je veľmi silný a pohlcujúci. Cena Tony Hawk RIDE nebola stanovená, hovorí sa však o 120 dolároch. Skejtovať začneme koncom tohto roka.





Skate ako v skutočnosti  Skate ako v skutočnosti  Skate ako v skutočnosti
Páči sa mi!

Zaradené pod: ati






Skate ako v skutočnosti
PS3
Xbox 360
Wii

Vývoj: Activision / Robomodo
Štýl: Šport
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 4. december 2009
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Efootball (0)
Prosím vás hrávate niekto Efootball? Hľadám nejakú...
|Steam awards 2024 (2)
Sem môžete písať ako ste hlasovali na Steam Awards...
|Záchrana ranenej pc zostavy (12)
Ahojte, chcel by som Vás poprosiť, či by niekto ne...
|Gamepady (17)
vsetko ohladom a okolo gamepadov...
|Chodíte k lekárom? (11)
Stáva sa vám niekedy, že po intenzívnych hrách nem...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29895)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk