Halo ODST a Reach poodhalené |
Seattle Times trochu poodhalil niekoľko elementov nových Halo hier. Konkrétne z autorov z Bungie vymámil pár informácií ako o tohtoročnom Halo ODST, tak aj budúcoročnom Halo Reach.
Seattle Times trochu poodhalil niekoľko elementov nových Halo hier. Konkrétne z autorov z Bungie vymámil pár informácií ako o tohtoročnom Halo ODST, tak aj budúcoročnom Halo Reach.
Okolo Halo ODST spomenuli otvorený svet a nelineárnu hru. Teda v podstate ako už vieme, budeme sa s postavou prebojovávať rozsiahlym mestom a hľadať štyroch padlých kolegov, ktorých príbeh budeme vždy pri stretnutí prechádzať v podobe flashbackov. To ponúkne dostatok rozmanitosti a zábavy. Hra bude záhadnejšia a temnejšia a zamerná na vyriešenie záhady, teda výrazne iná ako pôvodné Halo hry.
Hlavne je zaujímavá informácia okolo Halo Reach, ktoré by aj podľa autorov mohlo dostáť svojmu názvu - Reach (dosiahnuť, siahať...) a teda spolupracovať s Natalom. Nie, že by niekto motion ovládanie v tomto titule nečakal, otázne je skôr, na akej úrovni ovládanie bude, či plné ovládanie alebo len dodatočná podpora napríklad na šoférovanie, alebo hádzanie granátov. Zatiaľ to skôr vyzerá na to druhé, keďže hra sa vyvíja už od vydania Halo 3 a teda nebola designovaná na Natal, ale kto vie, ako Bungie zamaká.
Nakoniec ešte malá pripomienka budúcnosti v novom rozšírenom traileri na prichádzajúci film Gamer, ala Natal 2.0.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >