CryEngine 3 odprezentovaný |
Crytek na SIGGRAPH 2009 konferencii vývojárov odprezentoval svoj Cryengine 3 a ukázal nové funkcie nasvietenia scén.
Crytek na SIGGRAPH 2009 konferencii vývojárov odprezentoval svoj Cryengine 3 a ukázal nové funkcie nasvietenia scén.
Crytek sa sústredil hlavne na nové fukcie enginu Global Illumation a Massive Lighting (osvetľovanie malých priestorov veľkým počtom svetiel), ktoré všetky výrazne vylepšujú kvalitu nasvietenia.
Crytek tvrdí, že je to prvá vysoko paralelná reťazová difúzna globálna iluminačná metóda pre realtimové aplikácie a to bez predpočítania. Ich implementácia toto umožňuje dokonca aj na aktuálnej generácii konzolového hardvéru (Xbox360 a PS3). K obom konzolám pridali aj benchmarky jednej scény, ktoré sú približne rovnaké, len pri PS3 použili renderovanie s polovičným rozlíšením.
Detaily prezentácie nájdete tu.
Update: Crytek potvrdil aj zapracovanie DX11 do CryEnginu 3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 408
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >