Frostbite engine dostáva nové funkcie |
DICE bližšie predstavilo svoj Frostbite engine z Battlefieldu, konkrétne novú funkciu deffered lightningu vypočítavaného cez shadre.
DICE bližšie predstavilo svoj Frostbite engine z Battlefieldu, konkrétne novú funkciu deffered lightningu vypočítavaného cez shadre. Tieto efekty už vidíte na obrázkoch. Niečo podobné nedávno spomínal aj Crytek vo svojom CryEngine 3.
Čo sa týka Frostbite enginu, ten je stále vo verzii 1, ktorý má v PC verzii DX10 verziu, ale do druhej verzii už rátajú s DX11 podporou. Nový engine dokáže využívať 8 threadov a plne tak využije napríklad multithreadový quadcore procesor a aj PS3 a Xbox360 procesory. Z DX11 efektov už autori zapracovali HDR kompresiu textúr, compute sharder a čo bude najlepšie pre Battlefield hry - hardverovú tesseláciu pre terén.
Škoda, že samotné hry sa odkladajú a Battlefield 1943 pre PC a ani Bad Company 2 to tento rok nestihnú a pravdepodobne nedostanú DX11 podporu, keďže budú bežať na starej verzii enginu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Assassin's Creed série 249
- RECENZIA: Avowed 103
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- Nová Xbox konzola je vraj už odsúhlasená a v produkcii, zároveň Microsoft pripravu 166
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 55
- Days Gone Remastered ohlásený 151
- Radeon RX 9070XT sa na čiernom trhu už predáva za 1600€ a to rovno u nás 63
- RECENZIA: Sniper Elite: Resistance 24
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 90 zobraziť viac článkov >