Crysis 2 s ďalšími informáciami |
Pozrime sa ešte na ďalšie informácie ohľadom mestskej džungle, ktoré sme si včera nezhrnuli.
Pozrime sa ešte na ďalšie informácie ohľadom mestskej džungle v Crysis 2, ktoré sme si včera nezhrnuli.
Gameplay:
- vraj sa dostaneme do oveľa otvorenejších situácií ako v prvej hre, kde budeme môcť používať ešte viac taktík. Napríklad jednou z nich bude spomínaná vertikálna hrateľnosť, či už do výšky alebo do hĺbky. Bude mať však obmedzenia a to napríklad budete môcť útočiť zo strechy domu, alebo prechádzať cez krátery. V zásade to už nebudú útoky v jednej rovine ako v prvej hre.
- dostaneme sa aj do vnútra niektorých domov, v prezentácii ukázali autori zaplavenú šachtu, do ktorej sa ponoríme. Preplávame cez tunely plné mŕtvych tiel, budeme sa pohybovať v temnote a budeme sa báť. Atmosféra bude často temnejšia ako v pôvodnej hre a podľa článku to atmosférou pripomínalo Stalkera.
- v prezentácii mimozemšťania unášali ľudí, je možné, že sa po implementovaní postavia proti nám.
- mimozemšťania ukážu nových vojakov, vedia stáť na dvoch nohách, majú brnenie a budú nám dôstojným protivníkom. Vzhľadom viac pripomínajú Predatorov.
- hra ponúkne veľa prekvapení.
Oblek:
- nové sily pribudnú, staré sa pospájajú, celkovo budú štyri
- Power mód bude teraz kombinovať rýchlosť a silu. Budeme môcť vyskočiť na strechy, skákať po strechách domov. Infiltračný mód je premenovaná neviditeľnosť. Taktický mód umožní hráčom sledovať možnosti okolia, nepriateľov, uvidí ich aj cez steny a zanalyzuje aj mŕtvych kolegov, alebo civilistov. Armor mód je štandardný obranný mód, ktorý znižuje poškodenie vášho obleku.
- každý z módov dostane sériu modulov, ktoré mu zlepšia možnosti, napríklad v Armor móde sa strely od vás budú odrážať, v taktickom móde uvidíte, odkiaľ prichádza nebezpečenstvo. Zatiaľ nie je jasné, ako sa budú moduly pridávať, či to bude RPG štýlom upgradovania, alebo zbieraním. Zrejme sa však postupne v hre budeme stávať stále silnejším ala Mass Effect 2.
- zatiaľ žiadne bližšie informácie o multiplayerových módoch v hre (pravdepodobne na ňom robí štúdio Free Radical, ktoré nedávno prezradilo, že robí časť titulu.)
Engine:
- Crytek odhaduje, že hra prinesie ako najlepšiu grafiku na PC, tak aj na konzoly, ale jedine na PC sa dokáže CryEngine 3 prejaviť naplno, kde HDR, Globall Illumination a deffered lighting vytvoria realistické a dynamické nasvietenie. Spolu s tým soft shadows a ambient shading ponúknu perfektný kontrast. Chýbať nebudú very hires textúry, vrátate trojrozmerných povrchov. Svetlo bude presvitať cez pokožku a postavy budú vďaka novému animačnému editoru vyzerať a správať sa ako živé.
- konzoly zatiaľ nemajú finálnu špecifikáciu grafiky, momentálne autori rátajú s 1280x720 s 2xMSAA (hra bola prezentovaná na Xbox360, podľa autorov článku jedna z najkrajšie vyzerajúcich hier na hociktorej platforme)
- vylepší sa fyzika, rozšíria sa interaktívne zničiteľné objekty, upraví sa správanie vody, kam tentoraz pribudnú aj vlny vytvárané vetrom.
- podporu dostane aj DX11 a to hlavne tesselláciu ako aj rýchlejšie predpovedateľné efekty vďaka Compute shaderom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 348
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: EA / Crytek Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|