Battlefield detaily enginu a gameplay |
Máme tu niekoľko detailov z PC enginu BF BC2 doplnené o gameplay ukážky z kampane.
Máme tu niekoľko detailov z PC enginu Battlefield: Bad Company 2 doplnené o gameplay ukážky z kampane. Konkrétne z dvoch misií.
Frostbite 1.5 je nadizajnovaný pre DX10 s pridanou podporou DX11, podpobne ako Metro 2033 z DX10 využíva antialiasing (DX9 nebude mať antialiasing pre nekompatibilitu funkcií) a HBAO a DX11 pridáva vyhladenie dynamických tieňov, celkové zvýšenie výkonu, nevyužíva však DX11 multithreading. Detekcia DX bude automatická, ale v konfiguračných súboroch si môžete natvrdo zvoliť vybrané API. Engine má podporu aj ATI Eyefinity a Nvidia 3D Vision. Pri Eyefinity bude nastavenie aj uhla Field of View, aby hráči skutočne využili viac monitorov.
HBAO je Horizon-based Ambient Occlusion, renderovacia technika pôvodne vyvinutá Nvidiou, ktorú integrovali do Frostibe s využitím DX10 a DX11 kariet. Je to technika renderovania, ktorá vytvorí jemné a realistické tiene medzi objektami a môže zvýšiť kvalitu obrazu. Je to efekt pre hi-end karty.
Pre zaujímavosť high textúry neboli ponúknuté v PC beta teste pre zníženie sťahovateľného balíku a uvidíme ich až vo final hre, kde spolu s ďalšími efektami zvýšia kvalitu obrazu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- DOJMY: Gothic 1 Remake 41
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 203
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 49
- Článok: Samsung Galaxy S25 Ultra 38
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42
- Apple predstavilo nový iPhone 16e 73 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|