Battlefield detaily enginu a gameplay |
Máme tu niekoľko detailov z PC enginu BF BC2 doplnené o gameplay ukážky z kampane.
Máme tu niekoľko detailov z PC enginu Battlefield: Bad Company 2 doplnené o gameplay ukážky z kampane. Konkrétne z dvoch misií.
Frostbite 1.5 je nadizajnovaný pre DX10 s pridanou podporou DX11, podpobne ako Metro 2033 z DX10 využíva antialiasing (DX9 nebude mať antialiasing pre nekompatibilitu funkcií) a HBAO a DX11 pridáva vyhladenie dynamických tieňov, celkové zvýšenie výkonu, nevyužíva však DX11 multithreading. Detekcia DX bude automatická, ale v konfiguračných súboroch si môžete natvrdo zvoliť vybrané API. Engine má podporu aj ATI Eyefinity a Nvidia 3D Vision. Pri Eyefinity bude nastavenie aj uhla Field of View, aby hráči skutočne využili viac monitorov.
HBAO je Horizon-based Ambient Occlusion, renderovacia technika pôvodne vyvinutá Nvidiou, ktorú integrovali do Frostibe s využitím DX10 a DX11 kariet. Je to technika renderovania, ktorá vytvorí jemné a realistické tiene medzi objektami a môže zvýšiť kvalitu obrazu. Je to efekt pre hi-end karty.
Pre zaujímavosť high textúry neboli ponúknuté v PC beta teste pre zníženie sťahovateľného balíku a uvidíme ich až vo final hre, kde spolu s ďalšími efektami zvýšia kvalitu obrazu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 342
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|