Sťahovateľný obsah je najdynamickejšia zbraň |
Hovorí Capcom potom, ako uvidel čísla za Dead Rising 2: Case Zero.
Po tom ako Capcom uvidel predajné čísla Dead Rising 2 Case Zero skonštatoval, že exkluzívny sťahovatelný obsah v takejto forme je najdynamickejšia predajná zbraň. Je to vraj efektívnejšie ako multimiliónová TV kampaň.
Je exkluzívny obsah, ktorý nebude v hre a hráči tak majú vyššiu motiváciu kúpiť si ho, zároveň s tým si hru aj vyskúšajú a zvýšia si chuť na samotný titul. Následne firma môže podľa záujmu a ohlasov efektívnejšie upravovať marketing samotnej hry.
Capcom teraz odhaduje, že aj ostatní vydavatelia budú nasledovať tento systém (EA niečo podobné už naznačovala). Ale Capcom nekončí pri prológu pred samotnou hrou, ale na aktuálnej TGS ohlásil aj sťahovatelný epilóg Case West, ktorý vyjde neskôr po vydaní hry. Znovu tak môže na hru nalákať ďalších hráčov a zároveň priláka aj hráčov, ktorí plný titul už prešli. Výhodou tohto štýlu sťahovatelného obsahu je, že je samostatný a teda zahrať/kúpiť si môže každý.
Pre nás bude zaujímavé sledovať, akým smerom sa to bude pohybovať ďalej, tento model má určite niečo do seba a môže byť zaujímavejší ako samotné demá, aj keď sa zaň platí.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- DOJMY: Gothic 1 Remake 41
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 203
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 49
- Článok: Samsung Galaxy S25 Ultra 38
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42
- Apple predstavilo nový iPhone 16e 73 zobraziť viac článkov >