Sťahovateľný obsah je najdynamickejšia zbraň |
Hovorí Capcom potom, ako uvidel čísla za Dead Rising 2: Case Zero.
Po tom ako Capcom uvidel predajné čísla Dead Rising 2 Case Zero skonštatoval, že exkluzívny sťahovatelný obsah v takejto forme je najdynamickejšia predajná zbraň. Je to vraj efektívnejšie ako multimiliónová TV kampaň.
Je exkluzívny obsah, ktorý nebude v hre a hráči tak majú vyššiu motiváciu kúpiť si ho, zároveň s tým si hru aj vyskúšajú a zvýšia si chuť na samotný titul. Následne firma môže podľa záujmu a ohlasov efektívnejšie upravovať marketing samotnej hry.
Capcom teraz odhaduje, že aj ostatní vydavatelia budú nasledovať tento systém (EA niečo podobné už naznačovala). Ale Capcom nekončí pri prológu pred samotnou hrou, ale na aktuálnej TGS ohlásil aj sťahovatelný epilóg Case West, ktorý vyjde neskôr po vydaní hry. Znovu tak môže na hru nalákať ďalších hráčov a zároveň priláka aj hráčov, ktorí plný titul už prešli. Výhodou tohto štýlu sťahovatelného obsahu je, že je samostatný a teda zahrať/kúpiť si môže každý.
Pre nás bude zaujímavé sledovať, akým smerom sa to bude pohybovať ďalej, tento model má určite niečo do seba a môže byť zaujímavejší ako samotné demá, aj keď sa zaň platí.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 254
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 63
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 184
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 148
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >